Café de Download
Citaat van Marciej123 op 4 juli 2010, 07:11ik woon in Sneek
dus dat is echt aan de andere kant van NL
Mooi stad is dat
kom er wel eens met de boot maar woon in Oss ergens in het noorden van Brabant. Hebben een boot bij Koudum (google als je wil weten waar dit ligt
).
Ik woon 10km van oss:)
Ik ook zoiets denk ik, Ik woon in vinkel (vlak naast nuland) is dat bij jou in de buurt?
ik woon in Sneek
dus dat is echt aan de andere kant van NL
Mooi stad is dat
kom er wel eens met de boot maar woon in Oss ergens in het noorden van Brabant. Hebben een boot bij Koudum (google als je wil weten waar dit ligt
).
Ik woon 10km van oss:)
Ik ook zoiets denk ik, Ik woon in vinkel (vlak naast nuland) is dat bij jou in de buurt?
Citaat van Duken op 5 juli 2010, 18:18Morgen de halve finale heren! Dat weten we natuurlijk wel allemaal, ik heb er zo een verdomde zin in! Brrr kan niet wachten! Holland!!
Doe mij maar een biertje!
Morgen de halve finale heren! Dat weten we natuurlijk wel allemaal, ik heb er zo een verdomde zin in! Brrr kan niet wachten! Holland!!
Doe mij maar een biertje!
Citaat van Rikkert. op 5 juli 2010, 19:32Ik ook.
Om 20.30 spelen ze toch?
[A] DukeN zat eens op de hyves te kijken van DukeN mooie hyves hoor. Al denk ik niet dat er zo vaak wat aan wordt gedaan
EDIT: heb net mijn 400ste bericht getypt!
Ik ook.
Om 20.30 spelen ze toch?
[A] DukeN zat eens op de hyves te kijken van DukeN mooie hyves hoor. Al denk ik niet dat er zo vaak wat aan wordt gedaan
EDIT: heb net mijn 400ste bericht getypt!
Citaat van Sander op 6 juli 2010, 16:57[A] MRScion
Gefeliciteerd
!
Ik heb ook echt zin in de wedstrijd. Gelukkig hoef ik dit keer niet te werken.
En morgen krijg ik mijn Sidewinder X8 binnen, op bol.com besteld. Kon ik niet voor acceptgiro kiezen heb ik maar een nieuw accountje aangemaakt.
Maar ik denk dat het 3-0 of 3-1 voor Nederland word. Wij gaan in iedergeval door naar de finale !
[A] MRScion
Gefeliciteerd !
Ik heb ook echt zin in de wedstrijd. Gelukkig hoef ik dit keer niet te werken.
En morgen krijg ik mijn Sidewinder X8 binnen, op bol.com besteld. Kon ik niet voor acceptgiro kiezen heb ik maar een nieuw accountje aangemaakt.
Maar ik denk dat het 3-0 of 3-1 voor Nederland word. Wij gaan in iedergeval door naar de finale !