Café de Download
Citaat van Rikkert. op 1 juli 2010, 16:41Wel een vooruitgang maar ben er nog niet blij mee. Heb liever telfort (al heeft deze geen nieuwsgroep) is sneller.
Wel een vooruitgang maar ben er nog niet blij mee. Heb liever telfort (al heeft deze geen nieuwsgroep) is sneller.
Citaat van Marciej123 op 1 juli 2010, 16:44Wel een vooruitgang maar ben er nog niet blij mee. Heb liever telfort (al heeft deze geen nieuwsgroep) is sneller.
nou liever ziggo, Dan kan je pas hoog... dan heb je een film met een kwartier binnne ofzo..
Maar nu eerst frietje eten :cool2:
Wel een vooruitgang maar ben er nog niet blij mee. Heb liever telfort (al heeft deze geen nieuwsgroep) is sneller.
nou liever ziggo, Dan kan je pas hoog... dan heb je een film met een kwartier binnne ofzo..
Maar nu eerst frietje eten :cool2:
Citaat van Rikkert. op 1 juli 2010, 17:04Dat ook maar liever telfort dan KPN en liever ziggo dan alles (op UPC na dan want dat is volgens mij net iets sneller).
En nu eerst andijvie eten
Dat ook maar liever telfort dan KPN en liever ziggo dan alles (op UPC na dan want dat is volgens mij net iets sneller).
En nu eerst andijvie eten
Citaat van Marciej123 op 1 juli 2010, 17:34ik ga doei! Tot over 5 weken
HAVE FUN!!! WE GONNA MISS YOU :'(
ik ga doei! Tot over 5 weken
HAVE FUN!!! WE GONNA MISS YOU :'(