Café de Download
Citaat van Wous op 8 juni 2010, 16:43Helaas eraf gehaald.. Waar ging het precies over
?
ga naar deze link
http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg&feature=player_embedded
Helaas eraf gehaald.. Waar ging het precies over
?
ga naar deze link
http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg&feature=player_embedded
Citaat van William op 8 juni 2010, 17:56Ben net begonnen met het eerste gebruik van DBan, ben benieuwd of het doet wat het zegt dat het doet.
Weet iemand een manier om dit te checken?
Ben net begonnen met het eerste gebruik van DBan, ben benieuwd of het doet wat het zegt dat het doet.
Weet iemand een manier om dit te checken?
Citaat van William op 8 juni 2010, 19:48Je kan met recuva kijken of je nog oude bestanden terug kan vinden.
Heb net even de schade aan me moto bekeken en het ziet er niet best uit :'( De voorvork is krom dat wordt dus een nieuwe kopen deze maken is het geld niet waard :'(
Je kan met recuva kijken of je nog oude bestanden terug kan vinden.
Heb net even de schade aan me moto bekeken en het ziet er niet best uit :'( De voorvork is krom dat wordt dus een nieuwe kopen deze maken is het geld niet waard :'(
Citaat van DukeNPDA op 10 juni 2010, 08:45Jongens.... het is hier wel heet hoor... 25 graden... oorglazen, bijna niet te houden. Ik neem een duik
in het zwembad.
Jammer dat we alleen WiFi bij de receptie hebben. Groetjes en nogmaals. Troost!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jongens.... het is hier wel heet hoor... 25 graden... oorglazen, bijna niet te houden. Ik neem een duik in het zwembad.
Jammer dat we alleen WiFi bij de receptie hebben. Groetjes en nogmaals. Troost!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 10 juni 2010, 08:49en dan moet ik me perse vandaag niet lekker voelen :-[
Nja
geniet ervan DukeN!
ik ga eerst eens even wat eten!
Post samenvoeging: 10 juni 2010, 15:18:08
Iemand de nieuwe google pagina al gezien?
kan je zelf je achtergronden veranderen, (staat links onderin) O0
en dan moet ik me perse vandaag niet lekker voelen :-[
Nja
geniet ervan DukeN!
ik ga eerst eens even wat eten!
Post samenvoeging: 10 juni 2010, 15:18:08
Iemand de nieuwe google pagina al gezien?
kan je zelf je achtergronden veranderen, (staat links onderin) O0