vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 453 of 2.047Volgende

Giethoorn ben ik zaterdag nog geweest :D

in hoorn woont familie van me. :P

pfff vandaag 1 dagje school, dan vanmiddag koffer inpakken, en lekker 4 dagen naar ameland O0

pfff vandaag 1 dagje school, dan vanmiddag koffer inpakken, en lekker 4 dagen naar ameland O0

Nice, Ameland daar ben ik ook elk jaar een paar keer. :P Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravan. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent. :(

Gr headsh0t

Nice, Ameland daar ben ik ook elk jaar een paar keer. :P Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravanhttp://www.duken.nl/forums/Smileys/classic/cheesy.gif. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent. :(

Gr headsh0t

stuur mij vanavond eens op msn waar jij altijd heen gaat. misschien rij ik er dan langs O0

'k ga nu men tas inpakken! :D

Doe maar een Red Bull, heb veelste veel stress van school. Moet op het laatst nog wat puntjes opkrikken.... :-

Iemand nog plannen voor volgend weekend? ;)

intents festival :) wordt zo bruut

Uitslapen! De heren zijn dan klaar met de verbouwing van de zolder en dan is het mogelijk om in het weekend uit te slapen.

Ik kan niet wachten ;)

En een feestje denk ik want volgens de kalender is duken bijna jarig :D

Jaja! Dan word meneer alweer 27 jaar!

VorigePage 453 of 2.047Volgende