Café de Download
Citaat van Marciej123 op 31 mei 2010, 06:00in hoorn woont familie van me.
pfff vandaag 1 dagje school, dan vanmiddag koffer inpakken, en lekker 4 dagen naar ameland O0
in hoorn woont familie van me.
pfff vandaag 1 dagje school, dan vanmiddag koffer inpakken, en lekker 4 dagen naar ameland O0
Citaat van William op 31 mei 2010, 09:22in hoorn woont familie van me.
Nice, Ameland daar ben ik ook elk jaar een paar keer.
Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravan. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent.
Gr headsh0t
Nice, Ameland daar ben ik ook elk jaar een paar keer. Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravan. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent.
Gr headsh0t
Citaat van Marciej123 op 31 mei 2010, 13:25in hoorn woont familie van me.
Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravanhttp://www.duken.nl/forums/Smileys/classic/cheesy.gif. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent.
Gr headsh0t
stuur mij vanavond eens op msn waar jij altijd heen gaat. misschien rij ik er dan langs O0
'k ga nu men tas inpakken!
Op de camping Klein Vaarwater. We hebben er een staatcaravanhttp://www.duken.nl/forums/Smileys/classic/cheesy.gif. Best luxe/modern ook. Jammer dat ik er niet ben als jij er ook bent.
Gr headsh0t
stuur mij vanavond eens op msn waar jij altijd heen gaat. misschien rij ik er dan langs O0
'k ga nu men tas inpakken!
Citaat van William op 31 mei 2010, 15:26Doe maar een Red Bull, heb veelste veel stress van school. Moet op het laatst nog wat puntjes opkrikken.... :-
Doe maar een Red Bull, heb veelste veel stress van school. Moet op het laatst nog wat puntjes opkrikken.... :-
Citaat van Duken op 1 juni 2010, 10:15Uitslapen! De heren zijn dan klaar met de verbouwing van de zolder en dan is het mogelijk om in het weekend uit te slapen.
Ik kan niet wachten
Uitslapen! De heren zijn dan klaar met de verbouwing van de zolder en dan is het mogelijk om in het weekend uit te slapen.
Ik kan niet wachten