vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 451 of 2.047Volgende

Yee!!

Aangezien we zo lekker aan het "chatten" waren over het download debat in de huiskamer heb ik een echte chat optie aangemaakt in het forum.

Zie in het menu "chat"

Hiermee kan je dus met elkaar chatten, het is geen shoutbox. Ik kijk even aan of het wat animo heeft.  O0

werkt lekker! O0

Ja, ik zag het al. Lekker weer praten. Helaas ben ik nu de enigste. Maar ik heb een vraagje: wat kan je met die "dice" doen? Ik weet dat het een dobbelsteen is en als ik het klik komt er /roll te staan en druk op enter en komt er dit te staan: zombymario smijt 1d6 en krijgt 2. Wat kan je hiermee?

Chat werkt goed :)

@zombymario, ik denk dat het gewoon een geïnteregeerde optie is in de chat. Het is gewoon voor de lol, denk ik. :P

Inderdaad voor de lol, je kan er niks mee. Behalve een dobbelsteen rollen... wie het hoogste gooit zeg maar :)

Oke, nou lekker met de dobbelsteen rollen. Ik own jullie allemaal met mijn dice-skills  :2funny:

De chat is episch! Ik heb me echt rot gelachen soms.. :P

Ben gister geweest op een feestje bij famillie (ooms, tante's, neven en nichten enzo) omdat me tante jarig was. :P Een vriend van me tante die ook werd uitgenodigd kreeg gisteravond een hartaanval, dus iemand belde de ambulance en die kwam er gelijk aan. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht door de ambulance, hoe het verder afgelopen is weet ik niet, maar het leek in elk geval niet zo goed. Hij raakte in de keuken onwel ofzoiets (waar ik bij stond), werd naar de gang gebracht en zo kwam de ambulance er aan. Dat was best even schrikken.

headsh0t

Weekend! Heerlijk genieten! Maar wel klussen... ze plaatsen bij ons een dakkapel dus het word even flink opruimen deze dagen

ik ben ook aan het klussen als het goed is komt over een uurtje de nieuwe keuken :)

dus dit weekend gelijk de keuken plaatsen.

Dat klinkt niet goed Headsh0t, lijkt me best akelig als dat zo naast je gebeurt.

Maar voor mij geen weekend, werd vanmorgen mijn bed uitgebeld en moest vandaag en morgen werken :(

VorigePage 451 of 2.047Volgende