Café de Download
Citaat van William op 18 mei 2010, 17:38Hij is echt geweldig. Nog nooit bijgezeten maar paar jaar terug op tv gezien en was gelijk verkocht. Misschien wel beter dan Mr. Najib.
Hij is echt geweldig. Nog nooit bijgezeten maar paar jaar terug op tv gezien en was gelijk verkocht. Misschien wel beter dan Mr. Najib.
Citaat van William op 18 mei 2010, 18:29Vind Ali Osram altijd geweldig, luister deze maar eens:
De manier hoe hij praat is gewoon humor
Vind Ali Osram altijd geweldig, luister deze maar eens:
De manier hoe hij praat is gewoon humor
Citaat van Marciej123 op 18 mei 2010, 18:42whaha hij is echt goed! :2funny:
whaha hij is echt goed! :2funny:
Citaat van William op 18 mei 2010, 20:14Haha ja zeker is die goed xD
Thuis heb ik nog ansichtkaart, waarop mijn vrouw staat met een baard. In shoarmatent van Mohamed..
Haha ja zeker is die goed xD
Thuis heb ik nog ansichtkaart, waarop mijn vrouw staat met een baard. In shoarmatent van Mohamed..
Citaat van Marciej123 op 18 mei 2010, 20:41Whahah!
mijn zoontje op gestolen fiets, die was graties en voor niets, goedkope slotje op gezet :cool2: :duivel:
Whahah!
mijn zoontje op gestolen fiets, die was graties en voor niets, goedkope slotje op gezet :cool2: :duivel:
Citaat van Robin op 19 mei 2010, 14:52Kak, gister op m'n bek gegaan met tennissen. Net huisarts, doorverwezen naar het ziekenhuis. Straks foto's maken, als 't gebroken is 6 weken gips. Beter niet niet niet.
Kak, gister op m'n bek gegaan met tennissen. Net huisarts, doorverwezen naar het ziekenhuis. Straks foto's maken, als 't gebroken is 6 weken gips. Beter niet niet niet.
Citaat van William op 19 mei 2010, 14:55letterlijk op je bek gegaan, of heb je iets aan je knie of arm? Maar dat klinkt niet best, veel sterkte ermee.
letterlijk op je bek gegaan, of heb je iets aan je knie of arm? Maar dat klinkt niet best, veel sterkte ermee.