Café de Download
Citaat van Piet Hein op 2 april 2008, 15:24dat gebeurt niet zo vaak ;D ;D ;D
Van het weekend? Leren voor mijn herkansing. De laatste ooit, op het examenherkansinkje na. Maarre... dit was er zonet online:
233 gasten, 17 ledenGebruikers actief in de laatste 15 minuten:
Tom, Niels., kokkieroy, Fredpascal, WIETSEHERMAN, Farid., baloew, smartass, j.heijden@upcmail.nl, the_tagger, annie63, G.wo0nMarc, magicm14, Robin, steffris, drbb, Uha
17 leden!
dat gebeurt niet zo vaak ;D ;D ;D
Van het weekend? Leren voor mijn herkansing. De laatste ooit, op het examenherkansinkje na. Maarre... dit was er zonet online:
233 gasten, 17 ledenGebruikers actief in de laatste 15 minuten:
Tom, Niels., kokkieroy, Fredpascal, WIETSEHERMAN, Farid., baloew, smartass, j.heijden@upcmail.nl, the_tagger, annie63, G.wo0nMarc, magicm14, Robin, steffris, drbb, Uha
17 leden!
Citaat van Farid. op 2 april 2008, 15:28off: ik heb er 300 in 1 WEEK :jerry: :drank:
enne...gaat iemand zometeen nog iets doen?
ik moet trainen voor Voetbal
off: ik heb er 300 in 1 WEEK :jerry: :drank:
enne...gaat iemand zometeen nog iets doen?
ik moet trainen voor Voetbal
Citaat van Robin op 2 april 2008, 16:29off: ik heb er 300 in 1 WEEK :jerry: :drank:
Vind je het gek met al je gespam in de huiskamer
?
off: ik heb er 300 in 1 WEEK :jerry: :drank:
Vind je het gek met al je gespam in de huiskamer ?
Citaat van Robin op 2 april 2008, 16:32hahaha, dit's best lachwekkend: :2funny:
Misschien moet je toch wat meer serieuze posts gaan plaatsen, beste jongen.
Zo te zien is 480 (huiskamer) + 50 (Full members only) + 21 (nieuwe leden) + 26 (Hall of Shame) = 577 posts "offtopic". Haha, best ziek gedaan.
Dat is bijna 90% van je posts.
hahaha, dit's best lachwekkend: :2funny:
Misschien moet je toch wat meer serieuze posts gaan plaatsen, beste jongen.
Zo te zien is 480 (huiskamer) + 50 (Full members only) + 21 (nieuwe leden) + 26 (Hall of Shame) = 577 posts "offtopic". Haha, best ziek gedaan.
Dat is bijna 90% van je posts.