Café de Download
Citaat van Duken op 2 mei 2010, 18:47Zo te horen hebben de DukeNaars het gezellig gehad op queensday O0
Morgen ga ik aan de bak bij me nieuwe werkgever! Ik heb er zin in!
Zo te horen hebben de DukeNaars het gezellig gehad op queensday O0
Morgen ga ik aan de bak bij me nieuwe werkgever! Ik heb er zin in!
Citaat van Marciej123 op 3 mei 2010, 18:20Hoe was het vandaag DukeN?
btw. ik heb filmpje op youtube gezet toen we in de carnaval festival gingen :cool2: CHARLOTTE - JULIA - LUUK - MARC GAAN LOS IN DE CARNAVAL FESTIVAL!!
Hoe was het vandaag DukeN?
btw. ik heb filmpje op youtube gezet toen we in de carnaval festival gingen :cool2: CHARLOTTE - JULIA - LUUK - MARC GAAN LOS IN DE CARNAVAL FESTIVAL!!
Citaat van Duken op 4 mei 2010, 06:33Tja erg leuk! Kennis moet ik direct opbouwen en lekker aan de studies. Veel werken met systemen die voor mij nieuw zijn. Helemaal top dus! O0
Ik wacht trouwens nog steeds op me Desire.... duurt lekker lang
Tja erg leuk! Kennis moet ik direct opbouwen en lekker aan de studies. Veel werken met systemen die voor mij nieuw zijn. Helemaal top dus! O0
Ik wacht trouwens nog steeds op me Desire.... duurt lekker lang
Citaat van Duken op 4 mei 2010, 18:11Gek word je ervan...
mijn bestelling:
Ordernummer: xxxx
Datum: Status:
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatst
Opmerkingen:
Geen.
:s
Maaruh check:
http://www.at5.nl/tv/koninginnedag/aflevering/5475 spoel door naar 19:00 minuten. Dan zie je ons op de boot
Ik roep dan nog "Mike.. Mike!! " (van mike de boer)
Gek word je ervan...
mijn bestelling:
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Opmerkingen:
Geen.
Maaruh check:
http://www.at5.nl/tv/koninginnedag/aflevering/5475 spoel door naar 19:00 minuten. Dan zie je ons op de boot Ik roep dan nog "Mike.. Mike!! " (van mike de boer)
Citaat van Duken op 4 mei 2010, 18:35Omg.. me hart in me keel man. Was net aan t kijken naar de Herdenking slaat er paniek op de Dam. Gelijk Chaos... gewoon klote om te zien dat we tegenwoordig allemaal zo "bang" zijn. Je zou er maar staan met je kind :s
Maar gelukkig is er niks gebeurt.
Omg.. me hart in me keel man. Was net aan t kijken naar de Herdenking slaat er paniek op de Dam. Gelijk Chaos... gewoon klote om te zien dat we tegenwoordig allemaal zo "bang" zijn. Je zou er maar staan met je kind :s
Maar gelukkig is er niks gebeurt.
Citaat van William op 4 mei 2010, 18:59Ja ik zag het ook al...
Ik dacht ook 'nee he wat zal er nou weer gebeuren' maar was er iemand onwel geworden ofzo :s
Ja ik zag het ook al...
Ik dacht ook 'nee he wat zal er nou weer gebeuren' maar was er iemand onwel geworden ofzo :s
Citaat van Demo op 4 mei 2010, 20:03Gek word je ervan...
mijn bestelling:
Opmerkingen:
Geen.
Maaruh check:
http://www.at5.nl/tv/koninginnedag/aflevering/5475 spoel door naar 19:00 minuten. Dan zie je ons op de boot
LMFAO XDDDD
Waarom roep je dat eigenlijk xD
Gek word je ervan...
mijn bestelling:
Opmerkingen:
Geen.
Maaruh check:
LMFAO XDDDD
Waarom roep je dat eigenlijk xD
Citaat van William op 4 mei 2010, 20:28Er was niemand onwel geworden volgens mij, gewoon een smoes om iedereen rustig te houden. Er was iemand die verkleed was als een orthodoxe jood aan het schreeuwen gegaan. Toen was er natuurlijk paniek.
Er was niemand onwel geworden volgens mij, gewoon een smoes om iedereen rustig te houden. Er was iemand die verkleed was als een orthodoxe jood aan het schreeuwen gegaan. Toen was er natuurlijk paniek.
Citaat van Robin op 4 mei 2010, 21:57Ja was wel paniek, ben benieuwd wat het nou echt was.
[A]DukeN haha held, op de gevoelige plaat vastgelegd!
Politie heeft geen gevoel voor humor en agent gebruikt geweld!
Dit was een maatje van me die er nogal zin in had en mot met de politie zoekt, de idioot hahaha.
Het resultaat? Kijk even aan het eind. Politie gebruikt "zwaar" geweld.
Ja was wel paniek, ben benieuwd wat het nou echt was.
[A]DukeN haha held, op de gevoelige plaat vastgelegd!
Politie heeft geen gevoel voor humor en agent gebruikt geweld!
Dit was een maatje van me die er nogal zin in had en mot met de politie zoekt, de idioot hahaha.
Het resultaat? Kijk even aan het eind. Politie gebruikt "zwaar" geweld.