do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 421 of 2.047Volgende

Done. :) Voor wat troep op het strand weghalen voldoet de Content-Aware trouwens prima!

Nogal groot dus. :P (Ik neem MB aan? :D) Heeft iemand voor mij een linkje naar de nzb (PM)? Ik wil hem ook graag eens zien!

uiteraard bedoel ik mb :) maar ik zag net dat ik het verkeerde had gekeken. die 200 zoveel mb was van de video's van cs5. de portable is ong 420 mb

enne als je bij binsearch.info het volgende intypt: adobe photohop cs5 dan zie je m wel

Post samenvoeging: april 19, 2010, 20:53:24

te laat :P

Nouja dan zal ik die portable ook maar eens gaan binnenhalen.

VXL.

IK had de volledige gedownload, De 3dvds versie. Heb ik gelijk alles compleet.  :)

Maar wat klopte er nou niet? (fake versie, CS4, virussen  :P) Want dat wil ik nu welleens weten xd

Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.

Dit is een gelekte versie van zoals hij moet gaan worden en wat je nu gedownload heb zal straks een trial worden via de website van Adobe.

Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.

Dit is een gelekte versie van zoals hij moet gaan worden en wat je nu gedownload heb zal straks een trial worden via de website van Adobe.

Okee dan. Nja toch een leuk voorproefje  :)

kunnen jullie geen apart topic aanmaken voo die CS5 bende :P ik heb gewoon nog CS2 en deze word alleen gebruikt voor de lasso tool. prima tooltje dus ;)

maaruh vandaag is de vrouw des huizen jarig dus ik ben nog een dagje vrij. even op alle familie passen en deze voorzien van de bekende koffie, gebak en natuurlijk biiiiieeeeerrrrr!!!

:proost:

[A] DukeN

Gefeliciteerd met je vrouw ! :)

Maak er een fijne dag van :P

Inderdaad gefeliciteerd met je vrouw!  O0

Hoe jong is ze nu geworden? (hoe oud klinkt ook zo ... :P)

bedankt bedankt! 26 jaar alweer!

Maar iemand die wat lekkere koffie voor me kan halen?

VorigePage 421 of 2.047Volgende