Café de Download
Citaat van svenholtman op 19 april 2010, 19:10Nogal groot dus.
(Ik neem MB aan?
) Heeft iemand voor mij een linkje naar de nzb (PM)? Ik wil hem ook graag eens zien!
uiteraard bedoel ik mb
maar ik zag net dat ik het verkeerde had gekeken. die 200 zoveel mb was van de video's van cs5. de portable is ong 420 mb
enne als je bij binsearch.info het volgende intypt: adobe photohop cs5 dan zie je m wel
Post samenvoeging: april 19, 2010, 20:53:24
te laat
Nogal groot dus.
(Ik neem MB aan?
) Heeft iemand voor mij een linkje naar de nzb (PM)? Ik wil hem ook graag eens zien!
uiteraard bedoel ik mb maar ik zag net dat ik het verkeerde had gekeken. die 200 zoveel mb was van de video's van cs5. de portable is ong 420 mb
enne als je bij binsearch.info het volgende intypt: adobe photohop cs5 dan zie je m wel
Post samenvoeging: april 19, 2010, 20:53:24
te laat
Citaat van Marciej123 op 20 april 2010, 06:52IK had de volledige gedownload, De 3dvds versie. Heb ik gelijk alles compleet.
Maar wat klopte er nou niet? (fake versie, CS4, virussen
) Want dat wil ik nu welleens weten xd
IK had de volledige gedownload, De 3dvds versie. Heb ik gelijk alles compleet.
Maar wat klopte er nou niet? (fake versie, CS4, virussen ) Want dat wil ik nu welleens weten xd
Citaat van Erwin. op 20 april 2010, 08:32Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.
Dit is een gelekte versie van zoals hij moet gaan worden en wat je nu gedownload heb zal straks een trial worden via de website van Adobe.
Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.
Dit is een gelekte versie van zoals hij moet gaan worden en wat je nu gedownload heb zal straks een trial worden via de website van Adobe.
Citaat van Marciej123 op 20 april 2010, 18:25Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.
Okee dan. Nja toch een leuk voorproefje
Het is een white rabbit versie wat inhoud dat het niet volledig is, je moet het zien als de voorloper van de trial.
Okee dan. Nja toch een leuk voorproefje
Citaat van DukeNPDA op 21 april 2010, 13:15kunnen jullie geen apart topic aanmaken voo die CS5 bende
ik heb gewoon nog CS2 en deze word alleen gebruikt voor de lasso tool. prima tooltje dus
maaruh vandaag is de vrouw des huizen jarig dus ik ben nog een dagje vrij. even op alle familie passen en deze voorzien van de bekende koffie, gebak en natuurlijk biiiiieeeeerrrrr!!!
kunnen jullie geen apart topic aanmaken voo die CS5 bende ik heb gewoon nog CS2 en deze word alleen gebruikt voor de lasso tool. prima tooltje dus
maaruh vandaag is de vrouw des huizen jarig dus ik ben nog een dagje vrij. even op alle familie passen en deze voorzien van de bekende koffie, gebak en natuurlijk biiiiieeeeerrrrr!!!
Citaat van Marciej123 op 21 april 2010, 18:32Inderdaad gefeliciteerd met je vrouw! O0
Hoe jong is ze nu geworden? (hoe oud klinkt ook zo ...
)
Inderdaad gefeliciteerd met je vrouw! O0
Hoe jong is ze nu geworden? (hoe oud klinkt ook zo ... )