Café de Download
Citaat van Piet Hein op 2 april 2008, 15:09Dat denk ik niet. "De Zeven Wouden" geeft niet echt aan dat het een pizzeria is, eerder een high-class tent.
high class restaurant is wel erg hoog begrepen maar het eten is wel lekker
maar meestal is er wel gewoon normaal personeelseten zoals aardappeltjes met groente.
wij moeten namelijk wel op gezondheid letten
Dat denk ik niet. "De Zeven Wouden" geeft niet echt aan dat het een pizzeria is, eerder een high-class tent.
high class restaurant is wel erg hoog begrepen maar het eten is wel lekker
maar meestal is er wel gewoon normaal personeelseten zoals aardappeltjes met groente.
wij moeten namelijk wel op gezondheid letten
Citaat van Farid. op 2 april 2008, 15:11Ik denk aan dit:
Maar ik heb de site al gezien, en het is wel een normaal restaurant.
is er echt geen shoarma, pizza, chinees, pannekoeken of patat :-[
Ik denk aan dit:
Maar ik heb de site al gezien, en het is wel een normaal restaurant.
is er echt geen shoarma, pizza, chinees, pannekoeken of patat :-[
Citaat van Piet Hein op 2 april 2008, 15:13is er echt geen shoarma, pizza, chinees, pannekoeken of patatalleen kinder pannekoeken en frites bij de plates
is er echt geen shoarma, pizza, chinees, pannekoeken of patat
alleen kinder pannekoeken en frites bij de plates
Citaat van Farid. op 2 april 2008, 15:14Tssh, nooit van gezond eten gehoord
?
jawel :
ALLEEN kinderpannekoeken en frietjes bij de plates???(wat is plates :-[)
Tssh, nooit van gezond eten gehoord
?
jawel :
Citaat van Tom op 2 april 2008, 15:15Plate-menu's zijn volgens mij van die menu's die je kunt bestellen en iets sneller klaar zijn omdat ze al een beetje zijn voorbereid of zo...
Plate-menu's zijn volgens mij van die menu's die je kunt bestellen en iets sneller klaar zijn omdat ze al een beetje zijn voorbereid of zo...
Citaat van Farid. op 2 april 2008, 15:16Plate-menu's zijn volgens mij van die menu's die je kunt bestellen en iets sneller klaar zijn omdat ze al een beetje zijn voorbereid of zo...
:-[
Plate-menu's zijn volgens mij van die menu's die je kunt bestellen en iets sneller klaar zijn omdat ze al een beetje zijn voorbereid of zo...
:-[
Citaat van Piet Hein op 2 april 2008, 15:17nog nooit in een restaurant geweest
?
jawel :
een plate = een gerecht geserveert met sla op een bord en frieten apart in een bakje
nog nooit in een restaurant geweest
?
jawel :
een plate = een gerecht geserveert met sla op een bord en frieten apart in een bakje