Café de Download
Citaat van William op 14 april 2010, 17:59Haha ik ken die issue eagles. De pagina is gewoon te zwaar om naar voren te halen
Valt toch wel mee zelfs mijn barrel kan het aardig snel
@Marciej123 meer foto,s ;D
Haha ik ken die issue eagles. De pagina is gewoon te zwaar om naar voren te halen
Valt toch wel mee zelfs mijn barrel kan het aardig snel
@Marciej123 meer foto,s ;D
Citaat van William op 14 april 2010, 18:00Yay, Ajax staat al voor! Volkomen onverdiende penalty in de 4e minuut.
(......) zijn er hier nog meer Twente fans?
Yay, Ajax staat al voor! Volkomen onverdiende penalty in de 4e minuut.
(......) zijn er hier nog meer Twente fans?
Citaat van Tom op 14 april 2010, 18:02Waarschijnlijk wel. Maar ik gun het Twente ook, hoor. Zo lang het PSV maar niet is vind ik alles best. Het mooiste is dat het spannend blijft tot het einde en dan mag Ajax nu absoluut geen punten laten liggen.
Waarschijnlijk wel. Maar ik gun het Twente ook, hoor. Zo lang het PSV maar niet is vind ik alles best. Het mooiste is dat het spannend blijft tot het einde en dan mag Ajax nu absoluut geen punten laten liggen.
Citaat van William op 14 april 2010, 18:52En wat is er mis met PSV?
PSV moet en zal winnen, anders weer geen stoer feest in de stad. Heb geen verstand van voetbal, maar is er nog een goede kans dat PSV wint??
En wat is er mis met PSV? PSV moet en zal winnen, anders weer geen stoer feest in de stad. Heb geen verstand van voetbal, maar is er nog een goede kans dat PSV wint??