Café de Download
Citaat van svenholtman op 31 maart 2010, 17:52kijk deze maar eens, voor degene die net geen editie nl hebben gekeken
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/miMedia/2010/week13/wo_dotcom.avi_plain.xml
het begint op 1.37 GEWELDIG!!, maar je zou een hardverzakking krijgen, echt waar
kijk deze maar eens, voor degene die net geen editie nl hebben gekeken
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/miMedia/2010/week13/wo_dotcom.avi_plain.xml
het begint op 1.37 GEWELDIG!!, maar je zou een hardverzakking krijgen, echt waar
Citaat van William op 31 maart 2010, 19:17WHAHAHA, die is echt geniaal, wat zou er door je hoofd heen schieten op het moment dat je dat ziet :-[, gaat iemand van jullie nog "echte" 1 april dingen doen, dus niet iets als, je veter zit los, ofzo
WHAHAHA, die is echt geniaal, wat zou er door je hoofd heen schieten op het moment dat je dat ziet :-[, gaat iemand van jullie nog "echte" 1 april dingen doen, dus niet iets als, je veter zit los, ofzo
Citaat van Duken op 1 april 2010, 06:34Die bungiejump!!! Omfg!!! Je schrikt je dan echt helemaal de vinkevank! Wat een kut streek :poke: hehe
Maar vandaag 1 april heren, nog leuke acties op de agenda staan? Ik ga wat uithalen met koffie hier denk ik
Die bungiejump!!! Omfg!!! Je schrikt je dan echt helemaal de vinkevank! Wat een kut streek :poke: hehe
Maar vandaag 1 april heren, nog leuke acties op de agenda staan? Ik ga wat uithalen met koffie hier denk ik
Citaat van William op 1 april 2010, 07:31Heeft iemand de homepage van tweakers.net gezien?
:-[
Hahaha geniaal
Zou dat door tweakers zelf zijn gedaan? Anders zou iemand de FTP gegevens moeten weten om die pagina's te veranderen, en ik denk dat tweakers daar heel voorzichtig mee is...
Gr.
Heeft iemand de homepage van tweakers.net gezien?
:-[
Hahaha geniaal
Zou dat door tweakers zelf zijn gedaan? Anders zou iemand de FTP gegevens moeten weten om die pagina's te veranderen, en ik denk dat tweakers daar heel voorzichtig mee is...
Gr.
Citaat van Heisenberg op 1 april 2010, 07:54Ja hebben ze zelf gedaan lees je ook in de reacties van hun droge poll
Ja hebben ze zelf gedaan lees je ook in de reacties van hun droge poll
Citaat van William op 1 april 2010, 08:27Die poll is echt te mooi! Zal trOuwens wel veel werk geweest zijn om alles te veranderen..........
Die poll is echt te mooi! Zal trOuwens wel veel werk geweest zijn om alles te veranderen..........