Café de Download
Citaat van Robin op 12 maart 2010, 17:20Ik ben zo godse zenuwwahtig, over 2 uurtjes optreden en de zenuwen gieren nu al door m'n lijf is geowon niet leuk meer. Typen gaat zelfs al moeilijk.. :s
Ik ben zo godse zenuwwahtig, over 2 uurtjes optreden en de zenuwen gieren nu al door m'n lijf is geowon niet leuk meer. Typen gaat zelfs al moeilijk.. :s
Citaat van William op 12 maart 2010, 17:30Mooi dat het goedgegaan is.
Bedankt, ik haat ook een hele aardige dokter. Hij kwam heel sympathiek over waardoor ik me wel snel op m'n gemak voelde. Ook kwam hij naderhand vertellen hoe het gegaan was enzo.
@Kaasbroodje
Alleen toen ze foto's gingen maken was er een sexy zuster
@Robin
Succes man, maak dat publiek maar helemaal gek met je drumskills
Mooi dat het goedgegaan is.
Bedankt, ik haat ook een hele aardige dokter. Hij kwam heel sympathiek over waardoor ik me wel snel op m'n gemak voelde. Ook kwam hij naderhand vertellen hoe het gegaan was enzo.
@Kaasbroodje
Citaat van William op 12 maart 2010, 18:18Mooi dat het goedgegaan is.
[A]Kaasbroodje
[A]Robin
Haat je een aardige dokter :-[
Mooi dat het goedgegaan is.
[A]Kaasbroodje
[A]Robin
Haat je een aardige dokter :-[
Citaat van William op 12 maart 2010, 20:42Ik denk dat de meeste dokters wel aardig zijn
Ik heb ook een aardige dokter
Maar hij praat wel zó onduidelijk, en gebruikt termen waarvan ik denk wtf is da nou weer
(Tom zal het wel snappen
)
Ik denk dat de meeste dokters wel aardig zijn
Ik heb ook een aardige dokter
Maar hij praat wel zó onduidelijk, en gebruikt termen waarvan ik denk wtf is da nou weer (Tom zal het wel snappen
)
Citaat van Demo op 12 maart 2010, 20:44Wij hebben hier ook een hele goede huisarts. Hij is helemaal niet nalatig en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken. Hij neemt ook de tijd om iets te onderzoeken.
Wij hebben hier ook een hele goede huisarts. Hij is helemaal niet nalatig en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken. Hij neemt ook de tijd om iets te onderzoeken.
Citaat van Tom op 12 maart 2010, 21:21...en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken.
Dat heeft wel een beetje met de dokter te maken, maar het hangt vooral van geluk af of bepaalde medicatie werkt of niet.
...en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken.
Dat heeft wel een beetje met de dokter te maken, maar het hangt vooral van geluk af of bepaalde medicatie werkt of niet.
Citaat van William op 13 maart 2010, 00:29Prachtig is Chatroulette. Je download even een webcam progamma waarmee je de webcam van de "stranger" kan kopiëren en in jou vak plaatst. En dan nog een layer er over heen gooien.
Prachtig is Chatroulette. Je download even een webcam progamma waarmee je de webcam van de "stranger" kan kopiëren en in jou vak plaatst. En dan nog een layer er over heen gooien.