do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 392 of 2.047Volgende

Ik ben zo godse zenuwwahtig, over 2 uurtjes optreden en de zenuwen gieren nu al door m'n lijf is geowon niet leuk meer. Typen gaat zelfs al moeilijk.. :s

Mooi dat het goedgegaan is. :)

Bedankt, ik haat ook een hele aardige dokter. Hij kwam heel sympathiek  over waardoor ik me wel snel op m'n gemak voelde. Ook kwam hij naderhand vertellen hoe het gegaan was enzo.

@Kaasbroodje

Alleen toen ze foto's gingen maken was er een sexy zuster :)

@Robin

Succes man, maak dat publiek maar helemaal gek met je drumskills :P

Mooi dat het goedgegaan is. :)

Bedankt, ik haat ook een hele aardige dokter. Hij kwam heel sympathiek  over waardoor ik me wel snel op m'n gemak voelde. Ook kwam hij naderhand vertellen hoe het gegaan was enzo.

[A]Kaasbroodje

Alleen toen ze foto's gingen maken was er een sexy zuster :)

[A]Robin

Succes man, maak dat publiek maar helemaal gek met je drumskills :P

Haat je een aardige dokter  :-[

lol, ik weet niet waar ik met mijn hoofd bij zat. Het moet natuurlijk 'had' zijn.

Ik denk dat de meeste dokters wel aardig zijn :)

Ik heb ook een aardige dokter :P

Maar hij praat wel zó onduidelijk, en gebruikt termen waarvan ik denk wtf is da nou weer :P (Tom zal het wel snappen ;))

Wij hebben hier ook een hele goede huisarts. Hij is helemaal niet nalatig en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken. Hij neemt ook de tijd om iets te onderzoeken.

...en geeft snel goede medicijnen die tenminste werken.

Dat heeft wel een beetje met de dokter te maken, maar het hangt vooral van geluk af of bepaalde medicatie werkt of niet.

Bij die van ons moet je altijd 20x bellen voor dat je hem aan de lijn heb  :s

Denk dat dat bij allemaal is broodje kaas

Prachtig is Chatroulette. Je download even een webcam progamma waarmee je de webcam van de "stranger" kan kopiëren en in jou vak plaatst. En dan nog een layer er over heen gooien.

24kzh3n.png

VorigePage 392 of 2.047Volgende