do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 390 of 2.047Volgende

Als ik geen kauwgom eet durf ik bijna niet te praten dicht bij iemand omdat ik bang ben dat ik uit mijn mond stink. Heb zelf een hekel aan smerige luchtjes :P

Heb net het fenomeen Omegle ontdekt. Ik daar eens heel rustig heensurfen om ff te checken, laadt het schermpje en intantaniously komt er zo'n berichtje... "nice girl?" Wtf?

Heb het 2 maanden terug ook gedaan.. :P

Een paar klasgenoten hebben leuke foto's.. :P

Wat is het dan voor iets?

Tom; Weet jij als toekomstig arts misschien of de fabeltjes dat je van Red Bull ziektes als kanker kan krijgen waar zijn? Schrok er een beetje van toen ik dat hoorde!

Tegenwoordig krijg je over al kanker van..

^ Dat. Zit in Red Bull suiker of een zoetstof? Als het dat laatste is, dan hebben we het over aspartaam en dat is in hele grote hoeveelheden aangetoond kankerverwekkend te zijn. Dan praten we wel over zo'n 10 kilo inname per jaar en dat is heel wat Cola Light en dergelijke bij elkaar.

Tegenwoordig krijg je van alles kanker... Gewoon niet aan denken en nooit te veel van iets nemen.

overal waar TE voor staat is niet goed :P

Je mag gerust denken aan dingen die echt kankerverwekkend zijn, zoals roken en zo. Dan heb je het over factor 30 als je het vergelijkt met mensen die niet roken als het over de kans op het krijgen van longkanker gaat. Aspartaam heeft teveel maren om serieus genomen te worden: je moet enorme hoeveelheden nemen en dat jarenlang en dan is de kans nog slechts 2 of 3 keer groter dan als je gematigder bent met dat spul. Dan krijg je inderdaad het geval van "teveel is nooit goed".

Dit is http://omegle.com/ een site waarmee je met vreemde kan chatten, erg leuk ;)

VorigePage 390 of 2.047Volgende