do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 376 of 2.047Volgende

heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.

Wat een Pokkewerk.

werk nu bij de Appie heijn. Niet super goed betaalt maar wel leuk om te werken :)

Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat. Maar wat voor soort liep jij dan? Ik loop van die plastic folders.

Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat. Maar wat voor soort liep jij dan? Ik loop van die plastic folders.

Ja die al geplastic zijn :P

Hoeveel adressen heb je?

Vroegah toen ik folders liep moest ik alles zelf invouwen dat betaalde een stuk beter had ongeveer iets van 200 huizen, weet het niet precies is nog al een tijd terug

Hoeveel adressen heb je?

Ongeveer 400  ^-^

Hoeveel adressen heb je?

Ongeveer 400  ^-^

Pff.

IK had een wijk, eerst 3 km fietsen, en dat ik echt zwaar KUT met sinterklaas/kerst :o

Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat.

Inderdaad, en het verdiend ook niet zo slecht  8)

Maar lopen jullie één keer per week ofzo?

Ik werk maar 2 uurtjes per week (vouwen + lopen), verdien best veel voor die 2 uurtjes (€12,50) maar per maand is dat best weinig omdat ik maar 2 uurtjes werk per week, dus eigenlijk zou het niet zo dom zijn om te vragen of ik meer kan werken :P Maar daar ben ik te lui voor... :s

Ik ben er ongeveer bijna 2 uur bezig. Ik verdien ongeveer €15 per 1 keer lopen (ik loop 4 ik in de maand, 1 dag per week). En me zusje doet ik een beetje van mijn wijk en daar krijgt ze van die €15 ongeveer €5 van.

Ik deed het ook, wat ben ik blij dat ik gestopt ben zeg.. :)

Deed er 3 kwartier over, ook bij Netwerk VSP. Maximaal 7 euro per keer?

Wel jammer dat ik het nu met weinig geld moet rondkomen.. :P Ach nog een half jaar, dan ben ik 15 en kan ik tenminste ergens gaan werken. Wat een kutregeling eigenlijk.

Voor mij nog maar drie maanden, en dan ben ik 15! 8) Ik denk dat ik ga vakkenvullen bij de C1000 of Albert Heijn. ;)

VorigePage 376 of 2.047Volgende