Café de Download
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2010, 10:47heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Wat een Pokkewerk.
werk nu bij de Appie heijn. Niet super goed betaalt maar wel leuk om te werken
heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Wat een Pokkewerk.
werk nu bij de Appie heijn. Niet super goed betaalt maar wel leuk om te werken
Citaat van Zombymario op 27 februari 2010, 10:55heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat. Maar wat voor soort liep jij dan? Ik loop van die plastic folders.
Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat. Maar wat voor soort liep jij dan? Ik loop van die plastic folders.
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2010, 11:07heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Citaat van William op 27 februari 2010, 11:12Vroegah toen ik folders liep moest ik alles zelf invouwen dat betaalde een stuk beter had ongeveer iets van 200 huizen, weet het niet precies is nog al een tijd terug
Vroegah toen ik folders liep moest ik alles zelf invouwen dat betaalde een stuk beter had ongeveer iets van 200 huizen, weet het niet precies is nog al een tijd terug
Citaat van Zombymario op 27 februari 2010, 11:12heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Ongeveer 400 ^-^
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Ongeveer 400 ^-^
Citaat van Marciej123 op 27 februari 2010, 11:19heb ook gefolderd. bij netwerk vsp.
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Ongeveer 400 ^-^
Pff.
IK had een wijk, eerst 3 km fietsen, en dat ik echt zwaar KUT met sinterklaas/kerst
Ja die al geplastic zijn
Hoeveel adressen heb je?
Ongeveer 400 ^-^
Pff.
IK had een wijk, eerst 3 km fietsen, en dat ik echt zwaar KUT met sinterklaas/kerst
Citaat van William op 27 februari 2010, 12:11Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat.
Inderdaad, en het verdiend ook niet zo slecht
Maar lopen jullie één keer per week ofzo?
Ik werk maar 2 uurtjes per week (vouwen + lopen), verdien best veel voor die 2 uurtjes (€12,50) maar per maand is dat best weinig omdat ik maar 2 uurtjes werk per week, dus eigenlijk zou het niet zo dom zijn om te vragen of ik meer kan werken
Maar daar ben ik te lui voor... :s
Werk ik ook bij. Maar folders lopen is wel lekker. Kan je je eigen werktijd indelen en niemand die de baas over je is en zegt van doe dit of doe dat.
Inderdaad, en het verdiend ook niet zo slecht
Maar lopen jullie één keer per week ofzo?
Ik werk maar 2 uurtjes per week (vouwen + lopen), verdien best veel voor die 2 uurtjes (€12,50) maar per maand is dat best weinig omdat ik maar 2 uurtjes werk per week, dus eigenlijk zou het niet zo dom zijn om te vragen of ik meer kan werken Maar daar ben ik te lui voor... :s
Citaat van Zombymario op 27 februari 2010, 12:43Ik ben er ongeveer bijna 2 uur bezig. Ik verdien ongeveer €15 per 1 keer lopen (ik loop 4 ik in de maand, 1 dag per week). En me zusje doet ik een beetje van mijn wijk en daar krijgt ze van die €15 ongeveer €5 van.
Ik ben er ongeveer bijna 2 uur bezig. Ik verdien ongeveer €15 per 1 keer lopen (ik loop 4 ik in de maand, 1 dag per week). En me zusje doet ik een beetje van mijn wijk en daar krijgt ze van die €15 ongeveer €5 van.
Citaat van William op 27 februari 2010, 14:21Ik deed het ook, wat ben ik blij dat ik gestopt ben zeg..
Deed er 3 kwartier over, ook bij Netwerk VSP. Maximaal 7 euro per keer?
Wel jammer dat ik het nu met weinig geld moet rondkomen..
Ach nog een half jaar, dan ben ik 15 en kan ik tenminste ergens gaan werken. Wat een kutregeling eigenlijk.
Ik deed het ook, wat ben ik blij dat ik gestopt ben zeg..
Deed er 3 kwartier over, ook bij Netwerk VSP. Maximaal 7 euro per keer?
Wel jammer dat ik het nu met weinig geld moet rondkomen.. Ach nog een half jaar, dan ben ik 15 en kan ik tenminste ergens gaan werken. Wat een kutregeling eigenlijk.
Citaat van Robbert op 27 februari 2010, 14:27Voor mij nog maar drie maanden, en dan ben ik 15!
Ik denk dat ik ga vakkenvullen bij de C1000 of Albert Heijn.
Voor mij nog maar drie maanden, en dan ben ik 15! Ik denk dat ik ga vakkenvullen bij de C1000 of Albert Heijn.