Café de Download
Citaat van Zombymario op 12 februari 2010, 07:20Is dat niet van: Waarom een biertje beter is dan een vrouw?
Is dat niet van: Waarom een biertje beter is dan een vrouw?
Citaat van Tom op 12 februari 2010, 14:37Net weer een 8 teruggekregen, dat brengt het gemiddelde op (8+7+7+8+8+8)/6 = 7,7.
Yay, 1.3 punt hoger dan het gemiddelde van vorig jaar.
Nog één 8 en ik sta gemiddeld een 7, wat inhoudt dat ik wat voordelen heb zoals bijvoorbeeld de helft onkostenvergoeding bij stage en zo. En ik mag dan zelfstandig onderzoek doen, mocht ik dat willen.
Net weer een 8 teruggekregen, dat brengt het gemiddelde op (8+7+7+8+8+8)/6 = 7,7. Yay, 1.3 punt hoger dan het gemiddelde van vorig jaar.
Nog één 8 en ik sta gemiddeld een 7, wat inhoudt dat ik wat voordelen heb zoals bijvoorbeeld de helft onkostenvergoeding bij stage en zo. En ik mag dan zelfstandig onderzoek doen, mocht ik dat willen.
Citaat van Tom op 12 februari 2010, 15:52Jep.
't Gaat prima dit jaar, alleen een beetje jammer van die tweede 7 van het lijstje. Dat was eigenlijk een 8, maar ze hebben toen vragen lopen wegstrepen waardoor ik een punt omlaag ging (7,4nogwat => 7). Baal daar wel van nu, want anders had ik nu gemiddeld een 7 gehad met alle mogelijke gevolgen.
Jep. 't Gaat prima dit jaar, alleen een beetje jammer van die tweede 7 van het lijstje. Dat was eigenlijk een 8, maar ze hebben toen vragen lopen wegstrepen waardoor ik een punt omlaag ging (7,4nogwat => 7). Baal daar wel van nu, want anders had ik nu gemiddeld een 7 gehad met alle mogelijke gevolgen.
Citaat van William op 13 februari 2010, 08:00Morguh iedereen!
@ Tom, ach een ruim voldoende is toch niet slecht? Wees blij
Nòg hoger is altijd beter natuurlijk maarach ik zou al blij zijn met een 6je
Morguh iedereen!
@ Tom, ach een ruim voldoende is toch niet slecht? Wees blij
Nòg hoger is altijd beter natuurlijk maarach ik zou al blij zijn met een 6je
Citaat van William op 13 februari 2010, 08:30Sta een 3 voor wisb, had ik maar wisa genomen
eerste keer uit geweest!!!! 10 bier, 2 bessen en een apfelkorn, netjes binnen gehouden!
Sta een 3 voor wisb, had ik maar wisa genomen
eerste keer uit geweest!!!! 10 bier, 2 bessen en een apfelkorn, netjes binnen gehouden!
Citaat van Zombymario op 13 februari 2010, 08:56Ik sta voor bio gemiddeld een 8,7. We hadden laast een PTA bio van 3 hoofstukken. In een half uur af en had er een 9,2 voor ^-^
Ik sta voor bio gemiddeld een 8,7. We hadden laast een PTA bio van 3 hoofstukken. In een half uur af en had er een 9,2 voor ^-^
Citaat van William op 13 februari 2010, 09:14Bio is echt een schijt vak had maar voor 1 onderwerp hoger gehaald als een 6, 1 keer raden welk dat was ;D
Bio is echt een schijt vak had maar voor 1 onderwerp hoger gehaald als een 6, 1 keer raden welk dat was ;D
Citaat van Marciej123 op 13 februari 2010, 09:24Na lang niet online te zijn geweest, Is marc nu weer terug
Vanmiddag rondje voor iedereen! O0
Na lang niet online te zijn geweest, Is marc nu weer terug
Vanmiddag rondje voor iedereen! O0