Café de Download
Citaat van Marciej123 op 30 januari 2010, 09:07Doe mij maar een bakkie pleur barman Jerry
Of is der nog wat anders lekkers op de vroege morgen
Doe mij maar een bakkie pleur barman Jerry
Of is der nog wat anders lekkers op de vroege morgen
Citaat van DukeNPDA op 30 januari 2010, 09:29at cancan, dat komt ook omdat het forum nu los staat van de site. dus worden bezoekers van handleidnge niet meegenomen.
maar we hebben lekkere koffie staan marcie
at cancan, dat komt ook omdat het forum nu los staat van de site. dus worden bezoekers van handleidnge niet meegenomen.
maar we hebben lekkere koffie staan marcie
Citaat van William op 30 januari 2010, 13:00Maar jij hebt nog steeds wel die informatie neem ik aan Jerry?
Ai ai ik heb een gaatje
. 17 Februari boren.
Maar jij hebt nog steeds wel die informatie neem ik aan Jerry?
Ai ai ik heb een gaatje . 17 Februari boren.
Citaat van Pctje op 30 januari 2010, 17:35Zo hoort het ook op school moet je leren
En dat doe jij altijd? ???
Ik ziet niet meer op school
En dat deed jij altijd? ???
Nee niet echt had altijd me mp3 speler bij me ;D
tis altijd makkelijk praten als je van school af bent.
VERDER........
Nog 1 week stage dan fertig biatches! :love:
Deze week goed zuipen en volgende week helemaal ;D
Zo hoort het ook op school moet je leren
En dat doe jij altijd? ???
Ik ziet niet meer op school
En dat deed jij altijd? ???
Nee niet echt had altijd me mp3 speler bij me ;D
tis altijd makkelijk praten als je van school af bent.
VERDER........
Nog 1 week stage dan fertig biatches! :love:
Deze week goed zuipen en volgende week helemaal ;D
Citaat van Duken op 1 februari 2010, 11:53Ik werk vandaag vanuit huis... ik was om 07.30 vertrokken en stond om 10.00 zo een kleine 5 KM verder met de auto... daarna maar omgekeerd. Was verschikkelijk hier in West friesland. Gewoon niet gestrooid en her en der stonden auto's vast in de berm... brrr
Ik werk vandaag vanuit huis... ik was om 07.30 vertrokken en stond om 10.00 zo een kleine 5 KM verder met de auto... daarna maar omgekeerd. Was verschikkelijk hier in West friesland. Gewoon niet gestrooid en her en der stonden auto's vast in de berm... brrr
Citaat van William op 1 februari 2010, 15:27Heeft het gister nog erg veel gesneeuwd in Friesland, reed er gister doorheen (meer zuid/oost) maar het sneeuwde al verschrikkelijk :s
Is het zout daar op ofzo?
Heeft het gister nog erg veel gesneeuwd in Friesland, reed er gister doorheen (meer zuid/oost) maar het sneeuwde al verschrikkelijk :s
Is het zout daar op ofzo?
Citaat van VXL op 1 februari 2010, 15:39In Friesland heeft het gister idd weer best wat gesneeuwd. Maar ik vind het nu wel genoeg, het mag van mij wel weer allemaal weg zijn.
In Friesland heeft het gister idd weer best wat gesneeuwd. Maar ik vind het nu wel genoeg, het mag van mij wel weer allemaal weg zijn.
Citaat van svenholtman op 1 februari 2010, 15:41omg deze jongen is echt goed met gitaar
Post samenvoeging: februari 01, 2010, 16:26:28
is al meer dan 69 miljoen keer bekeken !! O0
omg deze jongen is echt goed met gitaar
Post samenvoeging: februari 01, 2010, 16:26:28
is al meer dan 69 miljoen keer bekeken !! O0
Citaat van Tom op 1 februari 2010, 15:53Volgens mij zit ie er vanaf 3:51 gruwelijk naast, verkeerde toonsoort. Ik vind hem niet geweldig, sommige stukjes zijn best knap maar er zijn mensen die veel beter zijn. Hoe oud is 'ie?
Volgens mij zit ie er vanaf 3:51 gruwelijk naast, verkeerde toonsoort. Ik vind hem niet geweldig, sommige stukjes zijn best knap maar er zijn mensen die veel beter zijn. Hoe oud is 'ie?
Citaat van William op 1 februari 2010, 16:14Toen hij begon 14 dacht ik, maar het bijzondere is dat hij dit allemaal op internet heeft geleerd zonder lessen.
Toen hij begon 14 dacht ik, maar het bijzondere is dat hij dit allemaal op internet heeft geleerd zonder lessen.