Café de Download
Citaat van William op 20 januari 2010, 16:38ik ben vegetariër, Maar Pizza, frietje oorlog(satesaus & mayo) Kaassoufflé En nog genoeg meer dingen lust ik allemaal wel ^-^
Respect dat je dat vol houd, ik eet iedere dag vlees :love:
ik ben vegetariër, Maar Pizza, frietje oorlog(satesaus & mayo) Kaassoufflé En nog genoeg meer dingen lust ik allemaal wel ^-^
Respect dat je dat vol houd, ik eet iedere dag vlees :love:
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2010, 16:40Lukt wel hoor,
Genoeg vervangers
Lukt wel hoor,
Genoeg vervangers
Citaat van William op 20 januari 2010, 18:07Lukt wel hoor,
Genoeg vervangers
Waarom eet je geen vlees als ik vragen mag? Wel erg knap trouwens, ben gek op vlees.
Lukt wel hoor,
Genoeg vervangers
Waarom eet je geen vlees als ik vragen mag? Wel erg knap trouwens, ben gek op vlees.
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2010, 18:30gewoon uit principe, voor de dieren, Ben het nu bijna 6 jaar, Dusja, waarom zou ik ermee stoppen..
gewoon uit principe, voor de dieren, Ben het nu bijna 6 jaar, Dusja, waarom zou ik ermee stoppen..
Citaat van VXL op 20 januari 2010, 18:41Lol, zo kun je het op best wel veel manieren bekijken, maar toch jij denkt toch ook niet, ik ga morgen dood, ach wat maakt het uit ik voel er toch niks van.
Nouja ik begrijp dat dieren wel wat anders dan mensen zijn, maar toch vind ik een zeer goede zaak vegetarier zijn. Niet dat ik het zelf ben hoor.
Lol, zo kun je het op best wel veel manieren bekijken, maar toch jij denkt toch ook niet, ik ga morgen dood, ach wat maakt het uit ik voel er toch niks van.
Nouja ik begrijp dat dieren wel wat anders dan mensen zijn, maar toch vind ik een zeer goede zaak vegetarier zijn. Niet dat ik het zelf ben hoor.
Citaat van William op 20 januari 2010, 19:22Ik vind vlees te lekker om vegitarier te worden
Maar reSpect voor de mensen die het zijn =)
Wij hebben wel 1x om de week of soms 2 weken een VEGI DAY!! Alleen groentes eten op die dag.
Ik vind vlees te lekker om vegitarier te worden
Maar reSpect voor de mensen die het zijn =)
Wij hebben wel 1x om de week of soms 2 weken een VEGI DAY!! Alleen groentes eten op die dag.
Citaat van William op 20 januari 2010, 20:01Ik vind het ook zielig voor de dieren maar het is zonde om ze voor niks dood te laten gaan daar is vlees :love: te lekker voor
Ik vind het ook zielig voor de dieren maar het is zonde om ze voor niks dood te laten gaan daar is vlees :love: te lekker voor
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2010, 21:57Jonge, je moet het zo zien, dat is de natuur, miljarden jaren geleden aten de oermensen gingen ook jagen op beesten om ze op te eten.
Er komen erbij en er moeten er gaan.
Die beesten voelen er zelf niets van , toch als het volgens de regels gaat, bewusteloos maken met elektrische shock, sommige slacht huizen doen dat niet en voelen de beesten dat wel, dat vind ik echt niet kunnen, die mensen zouden ze zelf onder het mes moeten leggen :biggun:
Ik zeg toch uit principe, Dat is toch wat ik wil of niet dan?
Daarom ben ik er ook op tegen, En gewoon dieren eten, Nou'en, vindt ik opzich Onrespectloos dat je dan zo'n post plaatst
Voor de andere mensen die er respect voor hebben, Dankjullie, Het is opzich best makkelijk vol te houden, Er zijn genoeg veggie vlees vervangers""
wat er het zelfde uitziet, & vaak ook proeft maar wat van soya is gemaakt, Das ook super lekker! O0
Jonge, je moet het zo zien, dat is de natuur, miljarden jaren geleden aten de oermensen gingen ook jagen op beesten om ze op te eten.
Er komen erbij en er moeten er gaan.
Die beesten voelen er zelf niets van , toch als het volgens de regels gaat, bewusteloos maken met elektrische shock, sommige slacht huizen doen dat niet en voelen de beesten dat wel, dat vind ik echt niet kunnen, die mensen zouden ze zelf onder het mes moeten leggen :biggun:
Ik zeg toch uit principe, Dat is toch wat ik wil of niet dan?
Daarom ben ik er ook op tegen, En gewoon dieren eten, Nou'en, vindt ik opzich Onrespectloos dat je dan zo'n post plaatst
Voor de andere mensen die er respect voor hebben, Dankjullie, Het is opzich best makkelijk vol te houden, Er zijn genoeg veggie vlees vervangers""
wat er het zelfde uitziet, & vaak ook proeft maar wat van soya is gemaakt, Das ook super lekker! O0
Citaat van Pctje op 20 januari 2010, 22:05jaa wij eten ook wel es vegetarisch. (1/2 keer in de week) Mn ma is vegetarisch. Voor de rest van de week maakt ze voor ons gewoon vlees. De lekkere vega dingen eetk mee
Kvind et prima te eten!
Spinazirondo (klinkt vies maar kvind et fackin lekker..)
En we eten wel meer van dat soort dingen weet alleen de naam er niet van :s
Met tomaat gevuld ofzo..
Kmoet wel zeggen een stukje vlees vind ik HEERLIJK en ik zou het ook niet graag willen missen.
Maar kheb er zeker respect voor mensen die het vol kunnen houden.
jaa wij eten ook wel es vegetarisch. (1/2 keer in de week) Mn ma is vegetarisch. Voor de rest van de week maakt ze voor ons gewoon vlees. De lekkere vega dingen eetk mee
Kvind et prima te eten!
Spinazirondo (klinkt vies maar kvind et fackin lekker..)
En we eten wel meer van dat soort dingen weet alleen de naam er niet van :s
Met tomaat gevuld ofzo..
Kmoet wel zeggen een stukje vlees vind ik HEERLIJK en ik zou het ook niet graag willen missen.
Maar kheb er zeker respect voor mensen die het vol kunnen houden.