do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 328 of 2.047Volgende

12 reputatie punten ;D :P

EDIT;

13 ;D

Nee toch? Gaat iedereen weer spammen om zoveel reputatie-punten te halen. :redface:

Idd, ik zie 't ook alweer gebeuren. Misschien dat dat hele reputatie idee maar gewoon afgeschaft moet worden.

Ja. ;) En je krijgt ook nog eens reputatie bij posts in de Huiskamer.

Toch wel weer jammer dat sommige zich als kleine kinderen gaan gedragen en gaan lopen post counten om reputatie punten te krijgen.

Wij vonden dit een toevoeging voor het forum, maar als er alleen misbruik van gemaakt gaat worden in de vorm van post counten en onnodig topics aanmaken dan zal het snel klaar zijn met de extra's.

Als wij merken dat er alleen maar misbruik van wordt gemaakt ipv gebruik dan zullen we in overleg gaan met de mods en kan het ook worden uitgeschakeld.

Wij hopen dat jullie deze extra's respecteren en ermee om gaan zoals het hoort !

Goed gesproken, Impy! ;) Dat postcounten is echt irri. Hopen maar dat niemand het zal gaan doen. :)

zou je niet de reputatiepunten op post-counters uit kunnen schakelen. Ik vind het wel een leuke toevoeging, zou jammer zijn als hij weg ging :(

Ik denk (hoop) dat men nu nog een beetje enthousiast is over het reputatie punten systeem. Het zal straks wel beter lopen.

Maar je kan iemand met een nutteloze post zo aanpakken. Gewoon op het hartje drukken en dan kiezen voor de optie "slecht" .  Hiermee daalt hij snel...  of drukken op "Meld dit bericht aan de moderator" en we kunnen altijd nog ingrijpen door de rep punten bij zo een gebruiker weer op 0 te zetten.

Gelukkig! :) Dat er nog maatregelen genomen kunnen worden, ja. :)

Het is trouwens nu wel druk op het forum, zeg. ;)

Gelukkig! :) Dat er nog maatregelen genomen kunnen worden, ja. :)

Het is trouwens nu wel druk op het forum, zeg. ;)

Er worden nu ook echt dubbele topics aangemaakt in de huiskamer. En het is inderdaad erruug druk  :-[

trouwens gefeliciteerd Duken met je eerste reputatiepowerpuntje :friends:

VorigePage 328 of 2.047Volgende