Café de Download
Citaat van Farid. op 27 maart 2008, 20:30trams rijden hier niet (gelukkig)
wacht maar totdat je in ''de'' stad komt...ze rijden je zowat over ze hebben schijt aan je :-[
trams rijden hier niet (gelukkig)
wacht maar totdat je in ''de'' stad komt...ze rijden je zowat over ze hebben schijt aan je :-[
Citaat van Tom op 31 maart 2008, 16:05Mocht je een goede 1 april grap gaan uithalen of heb je het al gedaan? Laat het hier even weten, dan kunnen we meelachen!
Mocht je een goede 1 april grap gaan uithalen of heb je het al gedaan? Laat het hier even weten, dan kunnen we meelachen!
Citaat van William op 31 maart 2008, 18:16Doe mij maar een
, Amstel :cool2:
Mja , Mijn 1 april grap ;;
Samen met ee nvriend ( die heeft bloedcapsulen gekocht uit de Large ) en hij kauwt dan op 1 zodat er nep bloed uit zen mond stroomt , en dan doe ik net alsof ik hem volop zen smoel slaaa, En dat gaan we doen onder de les van een kut docente :cool2: Zodat die een halve hartverlamming krijgt muhahahahaha >
Doe mij maar een , Amstel :cool2:
Mja , Mijn 1 april grap ;;
Samen met ee nvriend ( die heeft bloedcapsulen gekocht uit de Large ) en hij kauwt dan op 1 zodat er nep bloed uit zen mond stroomt , en dan doe ik net alsof ik hem volop zen smoel slaaa, En dat gaan we doen onder de les van een kut docente :cool2: Zodat die een halve hartverlamming krijgt muhahahahaha >
Citaat van Robin op 31 maart 2008, 18:19Op de basis school altijd heel origineel:
Een ui op de verwarming, een bordje defect maken en op de leraren wc hangen, alarm instaleren op de meisje wc.. dat soort dingen.
En ik moet morgen op 1 April naar de ortho.. :buck:
Op de basis school altijd heel origineel:
Een ui op de verwarming, een bordje defect maken en op de leraren wc hangen, alarm instaleren op de meisje wc.. dat soort dingen.
En ik moet morgen op 1 April naar de ortho.. :buck: