Café de Download
Citaat van Robbert op 1 januari 2010, 18:50Vandaag nog wat vuurwerk afgestoken, maar het is nog steeds gewoon niet op.
Morgen dus maar weer verder, en hopen dat het dan wel opraakt.
Vandaag nog wat vuurwerk afgestoken, maar het is nog steeds gewoon niet op. Morgen dus maar weer verder, en hopen dat het dan wel opraakt.
Citaat van William op 1 januari 2010, 18:56Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben ;D
Had geen kater maar was wel brak zeg :s. word ik gewoon om 1 uur gebeld terwijl ik nog lekker lag te slapen
We hebben gister echt een top avond gehad zonder ongelukken (scheelde niet veel) het was alleen jammer dat de boom die we uit de grond hadden gehaald niet in de brand wou vliegen
Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben ;D
Had geen kater maar was wel brak zeg :s. word ik gewoon om 1 uur gebeld terwijl ik nog lekker lag te slapen
We hebben gister echt een top avond gehad zonder ongelukken (scheelde niet veel) het was alleen jammer dat de boom die we uit de grond hadden gehaald niet in de brand wou vliegen
Citaat van Demo op 1 januari 2010, 21:52Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben ;D
ehhh waarom hebben jullie een boom uit de grond gehaald en in de fik geprobeerd te zetten???
Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben ;D
ehhh waarom hebben jullie een boom uit de grond gehaald en in de fik geprobeerd te zetten???
Citaat van William op 1 januari 2010, 22:00We wouden alleen de palen gebruiken de er naast stonden maar toen we die aan het los trekken waren kwam de boom ook mee :-[
We wouden alleen de palen gebruiken de er naast stonden maar toen we die aan het los trekken waren kwam de boom ook mee :-[
Citaat van Erwin. op 2 januari 2010, 17:18Het ene feestje na het andere:
Ik ben nu precies 1 jaar lid :celb:
Ik alweer bijna 4 jaar poehee
gaat echt snel, ik hoor al bijna bij het meubilair
Het ene feestje na het andere:
Ik ben nu precies 1 jaar lid :celb:
Ik alweer bijna 4 jaar poehee gaat echt snel, ik hoor al bijna bij het meubilair
Citaat van Zombymario op 2 januari 2010, 17:3618 januari ben ik precies 1 jaar lid
18 januari ben ik precies 1 jaar lid