do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 309 of 2.047Volgende

Vandaag nog wat vuurwerk afgestoken, maar het is nog steeds gewoon niet op. :P Morgen dus maar weer verder, en hopen dat het dan wel opraakt. :)

Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben  ;D

Had geen kater maar was wel brak zeg  :s.  word ik gewoon om 1 uur gebeld terwijl ik nog lekker lag te slapen

We hebben gister echt een top avond gehad zonder ongelukken (scheelde niet veel) het was alleen jammer dat de boom die we uit de grond hadden gehaald niet in de brand wou vliegen  :(

Ik kan niet wachten tot kaasbroodje z'n bed uit komt rollen, die zal ook wel een kater van hier tot daar hebben  ;D

Had geen kater maar was wel brak zeg  :s.  word ik gewoon om 1 uur gebeld terwijl ik nog lekker lag te slapen

We hebben gister echt een top avond gehad zonder ongelukken (scheelde niet veel) het was alleen jammer dat de boom die we uit de grond hadden gehaald niet in de brand wou vliegen  :(

ehhh waarom hebben jullie een boom uit de grond gehaald en in de fik geprobeerd te zetten??? :o

We wouden alleen de palen gebruiken de er naast stonden maar toen we die aan het los trekken waren kwam de boom ook mee  :-[

Het ene feestje na het andere:

Ik ben nu precies 1 jaar lid  :celb:

gefeliciteerd O0 1 jaar al.

ja, de tijd gaat best wel snel  :)

Het ene feestje na het andere:

Ik ben nu precies 1 jaar lid  :celb:

Ik alweer bijna 4 jaar poehee :) gaat echt snel, ik hoor al bijna bij het meubilair ;)

18 januari ben ik precies 1 jaar lid  :D

22 september. ;) Dan ben ik precies drie jaar lid. :)

VorigePage 309 of 2.047Volgende