Café de Download
Citaat van William op 22 december 2009, 07:54[A]Cancan: Maar ja, de knecht snijdt recht en de meid snijdt scheef. Spreek dat maar eens uit.
Ben al de hele avond bezig met WoW installeren en elke keer komt er een ander klotefoutje waardoor ik helemaal overnieuw kan beginnen. Snel kunnen spelen, zeggen ze dan...
speel je op retail of op een privite surver
[A]Cancan: Maar ja, de knecht snijdt recht en de meid snijdt scheef. Spreek dat maar eens uit.
Ben al de hele avond bezig met WoW installeren en elke keer komt er een ander klotefoutje waardoor ik helemaal overnieuw kan beginnen. Snel kunnen spelen, zeggen ze dan...
speel je op retail of op een privite surver
Citaat van Zombymario op 22 december 2009, 09:56Frysk... Dat is veel mooier dan al die dialecten
Maar als ik eerlijk wil zijn versta ik er geen hout van dat Frysk.
Frysk... Dat is veel mooier dan al die dialecten
Maar als ik eerlijk wil zijn versta ik er geen hout van dat Frysk.
Citaat van VXL op 22 december 2009, 10:07ik versta het wel allemaal, maar ikpraatte het eerst bijna nooit en sindskort probeer ik tegen veel mensen fries te praten, en soms kom ik dan zelfs niet eens meer uit m'n woorden.
ik versta het wel allemaal, maar ikpraatte het eerst bijna nooit en sindskort probeer ik tegen veel mensen fries te praten, en soms kom ik dan zelfs niet eens meer uit m'n woorden.
Citaat van Duken op 22 december 2009, 11:53BOERRRRRUUUUHHH!!!!!!!!!
*Uch* *Uch*
Maar 40 euro, lekker hoor. Al een doel voor je centjes?
BOERRRRRUUUUHHH!!!!!!!!!
*Uch* *Uch*
Maar 40 euro, lekker hoor. Al een doel voor je centjes?
Citaat van Robin op 22 december 2009, 11:55Dat is best weinig? Weet niet hoe groot je wijk is, maar ik had een wijk van 200 en kreeg ruim 150 euro
Dat is best weinig? Weet niet hoe groot je wijk is, maar ik had een wijk van 200 en kreeg ruim 150 euro
Citaat van William op 22 december 2009, 11:58Ik heb een wijk van 55 mensen
Dus dat jij zoveel kreeg is ook wel logisch...
Ik had eigenlijk maar 15 verwacht ofzo...
Weet nog niet wat ik er voor ga kopen...
Ik heb een wijk van 55 mensen
Dus dat jij zoveel kreeg is ook wel logisch...
Ik had eigenlijk maar 15 verwacht ofzo...
Weet nog niet wat ik er voor ga kopen...
Citaat van Farid. op 22 december 2009, 12:01w00t ik heb totaal 40 euro fooi gekregen voor het bezorgen van de krant + kerstkaartje
Ik krijg me kranten vandaag, terwijl ik ze op Woensdag loop :-[
Hoop dat ik me kaartjes ook krijg, is me eerste x dan.
Maar wat moet je zeggen als je voor de deur staat :redface:
w00t ik heb totaal 40 euro fooi gekregen voor het bezorgen van de krant + kerstkaartje
Ik krijg me kranten vandaag, terwijl ik ze op Woensdag loop :-[
Hoop dat ik me kaartjes ook krijg, is me eerste x dan.
Maar wat moet je zeggen als je voor de deur staat :redface:
Citaat van William op 22 december 2009, 12:05Hehe, ik zei:
Goeiemorgen, ik bezorg bij u de kranten en folders op woensdag en ik wil u graag even een kerstkaartje er bij geven. *Geeft aan* Alstublieft. En dan zeggen ze vaak wel: momentje hoor en dan komen ze soms weer terug met fooi, en dan zeg je bv. vriendelijk bedankt en wens je ze nog prettige feestdagen toe.
Das alles.
headsh0t.
Hehe, ik zei:
Goeiemorgen, ik bezorg bij u de kranten en folders op woensdag en ik wil u graag even een kerstkaartje er bij geven. *Geeft aan* Alstublieft. En dan zeggen ze vaak wel: momentje hoor en dan komen ze soms weer terug met fooi, en dan zeg je bv. vriendelijk bedankt en wens je ze nog prettige feestdagen toe. Das alles.
headsh0t.