Café de Download
Citaat van Duken op 17 december 2009, 07:32Hehe gefeliciteerd JFK! Toch erg netjes dat je hem op deze wijze vangt! Ik denk dat je de muis gelukkig maakt als je hem vrijlaat in een weiland O0
Hehe gefeliciteerd JFK! Toch erg netjes dat je hem op deze wijze vangt! Ik denk dat je de muis gelukkig maakt als je hem vrijlaat in een weiland O0
Citaat van Schaapje op 17 december 2009, 09:12het sneeuwt hier.
en mijn neef heeft sneeuwvrij!
ik hoef alleen vanavond naar school (kerstmarkt/kerstfair)
en mijn moeder, die normaal 1 uur in de auto rijdt, heeft er nu 1 uur en 3 kwartier over gedaan.
het sneeuwt hier.
en mijn neef heeft sneeuwvrij!
ik hoef alleen vanavond naar school (kerstmarkt/kerstfair)
en mijn moeder, die normaal 1 uur in de auto rijdt, heeft er nu 1 uur en 3 kwartier over gedaan.
Citaat van svenholtman op 17 december 2009, 09:22hier is nog geen vlok te zien helaas :s. en dat zal ook nog wel even duren denk ik (als het er al komt) moet ik het weerbericht geloven
hier is nog geen vlok te zien helaas :s. en dat zal ook nog wel even duren denk ik (als het er al komt) moet ik het weerbericht geloven
Citaat van William op 17 december 2009, 09:57Hier ligt ook een berg sneeuw niet te geloven.
5 cm ongeveer
Dat is hier bij mij in de straat
Hier ligt ook een berg sneeuw niet te geloven.
5 cm ongeveer
Dat is hier bij mij in de straat
Citaat van William op 17 december 2009, 10:00haha, lekker toch!
bij mij ook :
dat is mijn tuin.
Straks neem ik is men fiets en ga ik er is lekker gaan door crossen ^^ ;D
haha, lekker toch!
bij mij ook :
dat is mijn tuin.
Straks neem ik is men fiets en ga ik er is lekker gaan door crossen ^^ ;D
Citaat van Duken op 17 december 2009, 10:07In hoorn (thuis) ligt er ook zo een 4/5 cm sneeuw! Echt heerlijk om met die hond in te dollen. Maar op me werk (heerhugowaard) ligt er bijna niks.
foto... die witte leon valt nu niet meer zo op
In hoorn (thuis) ligt er ook zo een 4/5 cm sneeuw! Echt heerlijk om met die hond in te dollen. Maar op me werk (heerhugowaard) ligt er bijna niks.
foto... die witte leon valt nu niet meer zo op
Citaat van Schaapje op 17 december 2009, 12:44het is wel een beetje een oud huis.
en ik woon op een boerderij ja (paarden).
ik heb trouwens nu wel zin in warme chocomel.
het is wel een beetje een oud huis.
en ik woon op een boerderij ja (paarden).
ik heb trouwens nu wel zin in warme chocomel.