do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 290 of 2.047Volgende

Ik mag gedistilleerd :love:

Ik word gek.

Er zit een muis in mijn kamer (kamer is op zolder) en hij weet ELKE keer weer te ontkomen. Is gewoon niet meer leuk. Dat geval springt over dik 7 à 8 meter houten plank en rent gewoon achter mij langs! Dan zit die weer in mijn prullenbak, dan verschuilt die zich binnen een paar seconden aan de andere kant van hele f*kking zolder. Dat is ongeveer 10 meter. Echt gewoon niet leuk meer, dacht hem nog wel met een emmer te kunnen vangen, maar nu gaat toch echt een berenklauw worden.

Wat een stom beest :s

Tom & Jerry  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ZIOmzsiecuA&translated=1

Slaap zacht jfk, wordt je wakke zit er een muis in je bed, of nog erger in je onderbroek…

Ik heb nu mijn planken wat verhoogd naar zo'n 20 cm. Heb wel gevonden waar die naar binnen is gekomen, dit weer dichtgemaakt.

Maar het is nu al de 3e keer dat die gewoon achter mij langs glipt op een één of andere manier over die planken komt of überhaupt in een prullenbak van 30 centimeter kan komen.

Ach ja ik zie wel weer wanneer die zich durft te vertonen.

ik heb ooit een muis gevangen met een muizenval en daarin een Rolo snoepje :D

jaa bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet

Film die muis :P ik wil hem wel eens zien :P

Als het lukt zal ik het proberen, maar ik had niet verwacht dat een muis zich zo snel verplaatsen. Eerst maar rustig slapen.

weetje wat ook irritant is.

Als je een hamster hebt die dan snacht lekker gaat zitten rennen in z'n rad.. :-[

Maarja,

Die had vorigjaar de strenge winter niet overleeft, Beetje zielig, maar blij dat ik fatsoenlijk kan slapen O0 :s

Wat voor muis is het? Optical of gewoon met een balletje? Anders zou je gewoon de muis moeten ruilen voor 1 met een draadje. Die draadloze muizen hebben vaker een eigen willetje.

muis.jpg

VorigePage 290 of 2.047Volgende