Café de Download
Citaat van VXL op 24 november 2009, 18:55Lol menen jullie nou serieus dat dat geheim was ofzo dan?
Btw. ik heb het ook gezien, maar het is zoals robin al zei, niks bijzonders eigenlijk, alleen snap ik niet waarom het geheim is.
Lol menen jullie nou serieus dat dat geheim was ofzo dan?
Btw. ik heb het ook gezien, maar het is zoals robin al zei, niks bijzonders eigenlijk, alleen snap ik niet waarom het geheim is.
Citaat van William op 24 november 2009, 18:57Top secret informatie wat alleen de FBI, CIA en DukeN.nl weet ^-^
dat is er zo geheim aan
Top secret informatie wat alleen de FBI, CIA en DukeN.nl weet ^-^
dat is er zo geheim aan
Citaat van VXL op 24 november 2009, 19:00Oké dan weet ik genoeg, al weet ik nog steeds niet waarom het geheim is maar dat maakt verder niet uit
Oké dan weet ik genoeg, al weet ik nog steeds niet waarom het geheim is maar dat maakt verder niet uit
Citaat van Heisenberg op 24 november 2009, 19:15Lol, was maar als grap bedoeld
niks geheims aan hoor, geen rare dingen denken :geheim:
Lol, was maar als grap bedoeld niks geheims aan hoor, geen rare dingen denken :geheim:
Citaat van William op 24 november 2009, 19:37Hm, dat beloofd vast wat leuks.
Ik begin nu al zin in te krijgen in de kerstvakantie, al is het nog lang niet zover. December is voor mij de mooiste maand.
Hm, dat beloofd vast wat leuks.
Ik begin nu al zin in te krijgen in de kerstvakantie, al is het nog lang niet zover. December is voor mij de mooiste maand.