Café de Download
Citaat van Duken op 11 november 2009, 10:31nou... dat is dus inderdaad wel kl0te. Ik koop bijna nooit games en nu heb ik er gelijk 2 liggen. Maar goed, dan ben ik weer een jaartje zoet
nou... dat is dus inderdaad wel kl0te. Ik koop bijna nooit games en nu heb ik er gelijk 2 liggen. Maar goed, dan ben ik weer een jaartje zoet
Citaat van William op 11 november 2009, 10:49Hèhè, heb eindelijk een wifi spot gevonden waar ik zonder w8woord kan interwebben als ik op de bus moet wachten. Left4dead was erg leuk, maar ik laat deel 2 even links liggen. Ik w8 op assisence creed die ik ga downloaden, Maria 2 wordt de volgende game die ik ga kopen.
Hèhè, heb eindelijk een wifi spot gevonden waar ik zonder w8woord kan interwebben als ik op de bus moet wachten. Left4dead was erg leuk, maar ik laat deel 2 even links liggen. Ik w8 op assisence creed die ik ga downloaden, Maria 2 wordt de volgende game die ik ga kopen.
Citaat van William op 11 november 2009, 11:25Tsja, het is niet al te makkelijk typen op een ipod
Ik bedoel natuurlijk assisance creed 2 en Mafia 2.
Tsja, het is niet al te makkelijk typen op een ipod Ik bedoel natuurlijk assisance creed 2 en Mafia 2.
Citaat van William op 11 november 2009, 11:49assisance creed 2
Kan niet wachten tot ik thuis ben en dan eindelijk MW2 te kunnen spelen
.
assisance creed 2
Kan niet wachten tot ik thuis ben en dan eindelijk MW2 te kunnen spelen .
Citaat van Robin op 11 november 2009, 12:20eerst ps3, met cod 2 :love:
Lol, heb toch liever COD4 MW2. Ik koop 'm van 't weekend, heb nu nog toetsen:(
eerst ps3, met cod 2 :love:
Lol, heb toch liever COD4 MW2. Ik koop 'm van 't weekend, heb nu nog toetsen:(
Citaat van Duken op 11 november 2009, 12:46Maar ook voor de xbox? Of de PC? Ik heb echt het idee dat het alle dukers op de 360 online knallen en ik heel alleen op de PC
Maar ook voor de xbox? Of de PC? Ik heb echt het idee dat het alle dukers op de 360 online knallen en ik heel alleen op de PC