do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 257 of 2.047Volgende

Pfoei, tentamen gehaald. Weliswaar weer met een 6 (15/48 fout), maar dat is toch voldoende. 8 studiepunten er weer bij dus, dat brengt het totaal op 72 (vd 72 :P).

En, was het moeilijk?

Ik kijk er behoorlijk tegenaan. Maargoed, zal vast wel goed komen.

Ja, het was één van de moeilijkste tentamens die ik ooit gehad heb. Bijna alle vragen waar ik over twijfelde, heb ik wel goed beredeneerd, dus dat valt onwijs mee en heeft me waarschijnlijk gered van een onvoldoende. Ik hoop zelfs nog op een 7, omdat de norm verandert als het tentamen slecht gemaakt is en ik hoor van iedereen dat het een *%^#^%&^ tentamen was. Dus... :)

Anyway, probeer je niet al te druk te maken over alle kleine feitjes en neem ook rust voor alle toetsen, dat helpt vaak ook. Ikzelf heb de laatste week voor het tentamen (6-weeks blok ipv 3 weken, wat normaal is) niets meer uitgevoerd en voor sommige mensen helpt dat fantastisch. :P

Nog afgekeken :P?

Ik ben nu net me bed uit, opgefrist en alles, en zit nu een beetje hoestend achter de computer... Man, ik ben ook altijd verkouden... :P

Waarom om 6 uur uit bed op zaterdag?!  :-[

Ik kwam op 9.15 me bet uit. Was meteen wakker. Heb CoD 4 gedownload voor de wii. Die heb ik de hele tijd zitten spelen.

Nog afgekeken :P?

Euh, ja, maar dat had niet zoveel zin. Diegene had versie 2 en ik versie 1.

Ik kwam op 9.15 me bet uit. Was meteen wakker. Heb CoD 4 gedownload voor de wii. Die heb ik de hele tijd zitten spelen.

CoD4 voor de wii, wtf?

Nooit gehoord... :P

vandaag vrij wegens ganzenmarkt  :D

Ga zo nog even naar de kermis en ff kijken bij de miss verkiezing :P

VorigePage 257 of 2.047Volgende