Café de Download
Citaat van Zombymario op 3 november 2009, 16:16Ik download nu Left 4 Dead 2 Demo. Hopen dat die leuk is ^^. Kan niet wachten op L4D 2!
Ik download nu Left 4 Dead 2 Demo. Hopen dat die leuk is ^^. Kan niet wachten op L4D 2!
Citaat van William op 3 november 2009, 16:22Ik download nu football manager 2010! Ik heb screenshots gezien en het ziet er niet heel erg verbeterd uit ): Speelt iemand hier deze game al??
Robert :peace:
Ik download nu football manager 2010! Ik heb screenshots gezien en het ziet er niet heel erg verbeterd uit ): Speelt iemand hier deze game al??
Robert :peace:
Citaat van Zombymario op 5 november 2009, 16:05Morgen naar de tandarts. En dan weekend. Maar dan de volgende week toetsweek.
Morgen naar de tandarts. En dan weekend. Maar dan de volgende week toetsweek.
Citaat van Tom op 5 november 2009, 16:17Morgen tentamen.
Niet geweldig voorbereid en onthouden, dus ik hoop dat het tentamen meevalt.
Morgen tentamen. Niet geweldig voorbereid en onthouden, dus ik hoop dat het tentamen meevalt.
Citaat van Duken op 6 november 2009, 08:14Lekker bijna weekend! We gaan de traphekjes ophangen, de kleine is de druk aan het kruipen dus het is wel nodig
Maar succes Tom! Zover ik je nu ken haal je het Temtamen vast en zeker op eigen kennis O0
Lekker bijna weekend! We gaan de traphekjes ophangen, de kleine is de druk aan het kruipen dus het is wel nodig
Maar succes Tom! Zover ik je nu ken haal je het Temtamen vast en zeker op eigen kennis O0