Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 oktober 2009, 13:35ik moet nog een weekje wachten op mijn vakantie
iedereen fijne vakantie in ieder geval O0
ik moet nog een weekje wachten op mijn vakantie
iedereen fijne vakantie in ieder geval O0
Citaat van William op 16 oktober 2009, 16:30Vanavond schoolfeest Moulin Rouge :cool2:
Maar moet je kijken wat ze nou weer bedacht hebben:
Vanavond worden de gasten van de Moulin Rouge met een ademanalyseapparaat getest op het gebruik van alcohol. Be aware!Bullshit toch..... :-[ :-X :'(
Vanavond schoolfeest Moulin Rouge :cool2:
Maar moet je kijken wat ze nou weer bedacht hebben:
Vanavond worden de gasten van de Moulin Rouge met een ademanalyseapparaat getest op het gebruik van alcohol. Be aware!
Bullshit toch..... :-[ :-X :'(
Citaat van Farid. op 17 oktober 2009, 14:54Wtf, ik ging vandaag naar de FRS en wou The godfather 2 kopen, wat blijkt hij is in de winkel 60 euro, terwijl op hun site 30 euro staat :-[
Wtf, ik ging vandaag naar de FRS en wou The godfather 2 kopen, wat blijkt hij is in de winkel 60 euro, terwijl op hun site 30 euro staat :-[
Citaat van Farid. op 17 oktober 2009, 20:04En wat zeiden ze bij de kassa.
BTW we naderen de 100ste pagina in dit topic
.
Niet gevraagt, ik ga maandag weer even langs
En wat zeiden ze bij de kassa.
BTW we naderen de 100ste pagina in dit topic
.
Niet gevraagt, ik ga maandag weer even langs
Citaat van Robbert op 18 oktober 2009, 17:14Lekkere Nederlandse naam, die stad Meppen.
Maar je hebt het er dus leuk gehad? Ik hoop van wel zonder regen, want hier regende het de hele dag.
Lekkere Nederlandse naam, die stad Meppen. Maar je hebt het er dus leuk gehad? Ik hoop van wel zonder regen, want hier regende het de hele dag.
Citaat van Schaapje op 18 oktober 2009, 17:19Er ligt ook een plaatsje in Nederland dat Meppen heet, en dat ligt hier ook in de buurt.
En het was/is hier wel mooi weer
Er ligt ook een plaatsje in Nederland dat Meppen heet, en dat ligt hier ook in de buurt.
En het was/is hier wel mooi weer
Citaat van Robbert op 18 oktober 2009, 17:21Ik moet ook maar weer is naar de Kermis gaan hier. Hij is er namelijk weer deze week, en ben al lang niet meer geweest. Laatste attractiepark waar ik ben geweest was Walibi in de Zomervakantie. Dus heb wel weer is zin om naar de Kermis o.i.d. te gaan.
Ik moet ook maar weer is naar de Kermis gaan hier. Hij is er namelijk weer deze week, en ben al lang niet meer geweest. Laatste attractiepark waar ik ben geweest was Walibi in de Zomervakantie. Dus heb wel weer is zin om naar de Kermis o.i.d. te gaan.
Citaat van William op 18 oktober 2009, 17:43wordt morgen ochtend om 5 uur opgehaald :s dan ben ik een paar daggen weg voor me werk, ik neem me WII mee dus als we internet hebben in het hotel waar ik op kan kom ik even langs
wordt morgen ochtend om 5 uur opgehaald :s dan ben ik een paar daggen weg voor me werk, ik neem me WII mee dus als we internet hebben in het hotel waar ik op kan kom ik even langs