Café de Download
Citaat van Farid. op 24 september 2009, 19:02Foto's ;D Wij hadden vroeger ook Cavia's, alleen hebben we die weggedaan omdat ze te veel poepte.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
😆
Kon het niet laten
Foto's ;D Wij hadden vroeger ook Cavia's, alleen hebben we die weggedaan omdat ze te veel poepte.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: 😆
Kon het niet laten
Citaat van William op 24 september 2009, 20:36Die beesten zijn serieus schijtmachine's. We moesten zowat elke dag hun kooi verzorgen.
Die beesten zijn serieus schijtmachine's. We moesten zowat elke dag hun kooi verzorgen.
Citaat van Erwin. op 24 september 2009, 21:08Die beesten zijn serieus schijtmachine's. We moesten zowat elke dag hun kooi verzorgen.
Je moet er ook niet in knijpen om er iets uit te krijgen
Die beesten zijn serieus schijtmachine's. We moesten zowat elke dag hun kooi verzorgen.
Je moet er ook niet in knijpen om er iets uit te krijgen
Citaat van Zombymario op 25 september 2009, 04:59Zo, net wakker geworden. Zo ff onbijten!
Zo, net wakker geworden. Zo ff onbijten!
Citaat van William op 25 september 2009, 16:51WTF?! dat is echt... bizar
Ik vind het stom dat mensen in een bioscoop applaudisseren als de film is afgelopen :s
WTF?! dat is echt... bizar
Ik vind het stom dat mensen in een bioscoop applaudisseren als de film is afgelopen :s
Citaat van William op 25 september 2009, 17:25Ik heb het 1 x spontaan gedaan, maar ik was niet de enige in de bioscoop die dat deed :
Als eenmaal iemand begint te klappen, dan klap je automatisch mee:P
Ik heb het 1 x spontaan gedaan, maar ik was niet de enige in de bioscoop die dat deed : Als eenmaal iemand begint te klappen, dan klap je automatisch mee:P
Citaat van William op 25 september 2009, 17:29Haha, dat is wel zo inderdaad
Weet je wat je een keer moet doen als je van lekker eten houd? Wokken in een wokrestaurant, dat ga ik zondagavond weer doen echt geweldig
Haha, dat is wel zo inderdaad
Weet je wat je een keer moet doen als je van lekker eten houd? Wokken in een wokrestaurant, dat ga ik zondagavond weer doen echt geweldig
Citaat van Farid. op 26 september 2009, 14:39Vlees laten bakken in knoflooksaus <3
heerlijk
![]()
Was net met een meisje in de bios, was erg gezellig :cool2:
Vlees laten bakken in knoflooksaus <3
heerlijk
Was net met een meisje in de bios, was erg gezellig :cool2: