Café de Download
Citaat van Zombymario op 10 september 2009, 09:08Dat filmpje is echt geniaal. Ken dat filmpje al heel lang.
Dat filmpje is echt geniaal. Ken dat filmpje al heel lang.
Citaat van Zombymario op 11 september 2009, 07:25Zo, zit nu lekker op school met me laptop op Duken.nl. Leuker kan ik het op school niet hebben.
Zo, zit nu lekker op school met me laptop op Duken.nl. Leuker kan ik het op school niet hebben.
Citaat van William op 11 september 2009, 16:05Kan ik als het goed is over een paar weken ook weer met mn iPod, draadloos netwerk van de school is nu offline. Heb dus effe aan die gast van de ICT gevraagd wanneer tie weer online kwam, over een paar weken zei tie.
Doe mij maar een Red Bull nu, heb vanavond feest
Kan ik als het goed is over een paar weken ook weer met mn iPod, draadloos netwerk van de school is nu offline. Heb dus effe aan die gast van de ICT gevraagd wanneer tie weer online kwam, over een paar weken zei tie.
Doe mij maar een Red Bull nu, heb vanavond feest
Citaat van William op 13 september 2009, 18:25Weer zo'n Windows fout:
U heeft momenteel geen verbinding met het internet. Wilt u online zoeken naar een oplossing? :-[
Weer zo'n Windows fout:
U heeft momenteel geen verbinding met het internet. Wilt u online zoeken naar een oplossing? :-[
Citaat van Zombymario op 14 september 2009, 08:51Ik word er gek van: allemaal virussen op me pc en niks helpt. Gelukkig ben ik vandaag wel vrij dus kan ik me hele vrije dag eraan verspillen >
Ik word er gek van: allemaal virussen op me pc en niks helpt. Gelukkig ben ik vandaag wel vrij dus kan ik me hele vrije dag eraan verspillen >