Café de Download
Citaat van Farid. op 4 september 2009, 12:42Ja klopt, maar ik bedoel niet op dit forum
forum.xboxworld?
marktplaats?
Welke spellen ga je verkopen? Heb miss wel intresse
Ja klopt, maar ik bedoel niet op dit forum
forum.xboxworld?
marktplaats?
Welke spellen ga je verkopen? Heb miss wel intresse
Citaat van William op 5 september 2009, 11:21Wil Fable 2, Dead Rising, Project Gotham Racing 4 en Gears of war (zit samen) ruilen of verkopen voor Halo 3.
En GTA IV met walkthrough boek verkopen
Wil Fable 2, Dead Rising, Project Gotham Racing 4 en Gears of war (zit samen) ruilen of verkopen voor Halo 3.
En GTA IV met walkthrough boek verkopen
Citaat van Pctje op 8 september 2009, 14:59ga iets speciaals met dr doen iets wat ze helemaal geweldig vind ofzo wat ze leuk vind. Of nog nooit heeft gedaan maar wel erg leuk lijkt, En als ze het dan chill vind ask her!
ga iets speciaals met dr doen iets wat ze helemaal geweldig vind ofzo wat ze leuk vind. Of nog nooit heeft gedaan maar wel erg leuk lijkt, En als ze het dan chill vind ask her!
Citaat van William op 8 september 2009, 15:09Ik snap dat je nog een beetje jong bent om bv. naar de bioscoop te gaan. Maar je kan ook samen met haar thuis een film kijken.
Of misschien strand? Naar de stad?
Er zjin genoeg mogelijkheden.
Ik snap dat je nog een beetje jong bent om bv. naar de bioscoop te gaan. Maar je kan ook samen met haar thuis een film kijken.
Of misschien strand? Naar de stad? Er zjin genoeg mogelijkheden.