Café de Download
Citaat van Farid. op 27 augustus 2009, 19:19Vandaag op school voor het eerst met apple gewerkt, en we moesten onze eigen website maken met Adobe Dreamweaver! Dat is zo f*king vet! Morgen tot 12 uur in het Media(pc) lokaal :s
Alleen moet wel wennen dat elke code < en > heeft ipv. [ of ]
Vandaag op school voor het eerst met apple gewerkt, en we moesten onze eigen website maken met Adobe Dreamweaver! Dat is zo f*king vet! Morgen tot 12 uur in het Media(pc) lokaal :s
Alleen moet wel wennen dat elke code < en > heeft ipv. [ of ]
Citaat van Robbert op 27 augustus 2009, 19:36Ik werk al wat langer met Dreamweaver CS4 voor websites. Ik gebruik daarnaast ook Fireworks, Photoshop en Flash. Is best wel leuk om te doen, maar bij mij op school, doen we denk ik zo iets niet.
Misschien krijgen we dan te leren wat alles is in een computer. Zoals wat is een printer enzo. Maar meer denk ik niet.
Ik werk al wat langer met Dreamweaver CS4 voor websites. Ik gebruik daarnaast ook Fireworks, Photoshop en Flash. Is best wel leuk om te doen, maar bij mij op school, doen we denk ik zo iets niet.
Misschien krijgen we dan te leren wat alles is in een computer. Zoals wat is een printer enzo. Maar meer denk ik niet.
Citaat van Farid. op 27 augustus 2009, 19:42Ik zit nu echt op een media school. Dus ga nog veel meer handige dingen leren met de apple.
Het is al 60 jaar oud.... Omg
Ik zit nu echt op een media school. Dus ga nog veel meer handige dingen leren met de apple.
Citaat van Erwin. op 27 augustus 2009, 20:04Ik zit nu echt op een media school. Dus ga nog veel meer handige dingen leren met de apple.
Op het HBO multi media design heb ik ook met apple gewerkt,
persoonlijk vind ik het niets komt waarschijnlijk omdat je windows gewend bent maar goed.
Wel is zo dat een apple heerlijk snel werkt vergeleken met windows.
Ik zit nu echt op een media school. Dus ga nog veel meer handige dingen leren met de apple.
Op het HBO multi media design heb ik ook met apple gewerkt,
persoonlijk vind ik het niets komt waarschijnlijk omdat je windows gewend bent maar goed.
Wel is zo dat een apple heerlijk snel werkt vergeleken met windows.
Citaat van William op 27 augustus 2009, 20:29Hadden we bij ons op school maar wat leuke lessen over computers. :
Ik verheug me wel op mijn volgende ICT opleiding op het MBO, lijkt me zeer interessant.
Nu is het voor mij nog vakken zoals Nederlands, Natuurkunde, Gym enz enz. :s
Hadden we bij ons op school maar wat leuke lessen over computers. :
Ik verheug me wel op mijn volgende ICT opleiding op het MBO, lijkt me zeer interessant.
Nu is het voor mij nog vakken zoals Nederlands, Natuurkunde, Gym enz enz. :s
Citaat van Zombymario op 28 augustus 2009, 08:04Bij mij op school gaat alles goed. Alleen die tussenuren. Maandag heb ik er 4 achter elkaar! :s
Bij mij op school gaat alles goed. Alleen die tussenuren. Maandag heb ik er 4 achter elkaar! :s
Citaat van Zombymario op 28 augustus 2009, 12:18Ga je toch lekker naar huis.
Nou er zijn 2 problemen:
1: Vanwege dat er vorig jaar een paar bovenbouwers rottigheid trapten in de buurt heeft de school besloten dat je dit jaar niet in tussenuren de school mag verlaten.
2: Ik zit in Haarlem op school en ik woon in Nieuw-Vennep en dat ligt 45 minuten rijden van elkaar vandaan.
Ga je toch lekker naar huis.
Nou er zijn 2 problemen:
1: Vanwege dat er vorig jaar een paar bovenbouwers rottigheid trapten in de buurt heeft de school besloten dat je dit jaar niet in tussenuren de school mag verlaten.
2: Ik zit in Haarlem op school en ik woon in Nieuw-Vennep en dat ligt 45 minuten rijden van elkaar vandaan.