Café de Download
Citaat van Heisenberg op 23 juli 2009, 12:58Denk het wel? Heb gewoon normale ADSL. Dan heeft die 50 mb/s dus helemaal geen zin
Volgens mij dan niet nee. Maar ja je weet maar nooit, ze zeggen dat er al in heel Nederland meer dan 80% glasvezel is, en misschien wordt je wijk waar je woont of gaat wonen, wel glasvezel aangelegd.
Denk het wel? Heb gewoon normale ADSL. Dan heeft die 50 mb/s dus helemaal geen zin
Volgens mij dan niet nee. Maar ja je weet maar nooit, ze zeggen dat er al in heel Nederland meer dan 80% glasvezel is, en misschien wordt je wijk waar je woont of gaat wonen, wel glasvezel aangelegd.
Citaat van Tom op 23 juli 2009, 13:04Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.
Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.
Citaat van Heisenberg op 23 juli 2009, 13:29Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.
Kan niet echt ergens vinden dat dat al kan.
Zie op verschillende sites (zoals deze) dat kabel tot 20 mb/s kan.
Ik bedoel dan dit overzicht:
Voor zover ik weet hoeft er niet eens glasvezel te liggen, de oude kabels kunnen de hoge snelheid ook al aan.
Kan niet echt ergens vinden dat dat al kan.
Zie op verschillende sites (zoals deze) dat kabel tot 20 mb/s kan.
Ik bedoel dan dit overzicht:
Citaat van William op 23 juli 2009, 13:52Als ik van Z1 van Ziggo een stap omhoog wil, hoeveel ben ik dan per maand kwijt en wat is dan mn snelheid?
Als ik van Z1 van Ziggo een stap omhoog wil, hoeveel ben ik dan per maand kwijt en wat is dan mn snelheid?
Citaat van William op 23 juli 2009, 14:07Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?
Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?
Citaat van Erwin. op 23 juli 2009, 14:10http://www.ziggo.nl/producten/internet/
je gaat in kosten van 19,95 naar 29,95
snelheid gaat van 3mb down. naar 10 mb down.
http://www.ziggo.nl/producten/internet/
je gaat in kosten van 19,95 naar 29,95
snelheid gaat van 3mb down. naar 10 mb down.
Citaat van William op 23 juli 2009, 14:57Scheelt best veel voor dat geld.....
Maar volgens mij hebben wij ook nog TV van Ziggo, maakt dat dan wat uit qua prijsverhoging?
Scheelt best veel voor dat geld.....
Maar volgens mij hebben wij ook nog TV van Ziggo, maakt dat dan wat uit qua prijsverhoging?
Citaat van Demo op 23 juli 2009, 15:01Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?
Zou een leuke game kunnen zijn. Best veel mensen bioshock op internet horen zeggen. Maar het ligt ook aan wat je leuk vind.
Heb nog heel wat goede games in te halen omdat ik nog maar een half jaartje echt game. Heb net bioshock gedownload, zal wel leuk zijn toch?
Zou een leuke game kunnen zijn. Best veel mensen bioshock op internet horen zeggen. Maar het ligt ook aan wat je leuk vind.
Citaat van Heisenberg op 23 juli 2009, 15:26Scheelt best veel voor dat geld.....
Als je alleen internet verhoogd niet nee. Tenzij je een alles-in één pakket hebt, maar dat heb je niet.. Ik zou het wel doen voor die 10 euro. het is zo gedaan en je hebt er veel profijt van, vooral als je met nieuwsgroepen gaat downloaden.
Scheelt best veel voor dat geld.....
Als je alleen internet verhoogd niet nee. Tenzij je een alles-in één pakket hebt, maar dat heb je niet.. Ik zou het wel doen voor die 10 euro. het is zo gedaan en je hebt er veel profijt van, vooral als je met nieuwsgroepen gaat downloaden.