Café de Download
Citaat van Robin op 27 februari 2008, 16:57Nice!
:drank:
Ik kan een exlsuief duken nieuwtje verklappen. We zijn bezig met een gameavond, via de duken server.
Maar niet door vertellen :guns:
Nice!
:drank:
Ik kan een exlsuief duken nieuwtje verklappen. We zijn bezig met een gameavond, via de duken server.
Maar niet door vertellen :guns:
Citaat van Duken op 27 februari 2008, 19:45We zijn bezig met een testje via Hamachi ( online lan tool )
We zaten te denken aan insane / trackmania nations. Simpele games voor de 1ste keer, insane kan je downloaden op www.duken.nl/bestanden/insane.zip O0
We zijn bezig met een testje via Hamachi ( online lan tool )
We zaten te denken aan insane / trackmania nations. Simpele games voor de 1ste keer, insane kan je downloaden op http://www.duken.nl/bestanden/insane.zip O0
Citaat van Robin op 27 februari 2008, 19:46Haha, we zijn nu druk aan het testen.
welk spel zat je aan te denken, Robin?
In het begin 1sane en dat soort spellen, later wil ik wel leukere games als cod2 enzo gaan spelen
!
Haha, we zijn nu druk aan het testen.
welk spel zat je aan te denken, Robin?
In het begin 1sane en dat soort spellen, later wil ik wel leukere games als cod2 enzo gaan spelen !
Citaat van Robin op 27 februari 2008, 20:36Tom, heb jou prijslijst in de startpost gezet, en jou ook tot barman benoemd (als je daar geen problemen mee hebt
)
Tom, heb jou prijslijst in de startpost gezet, en jou ook tot barman benoemd (als je daar geen problemen mee hebt )