do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 206 of 2.047Volgende

Farid., winus17, sadpker, Diivo, JStyle, ghetti, Sling25, Coburner, stephanvw, de piksuh, ippieleon, faststreet, mathijsv, poembakat07, robby0908, trippsp, bobb17, Spoiskois, triske en 66 gasten bekijken dit board.

Zoveel mensen bekeken het game-board  :-[

Ja het is druk druk op het forum. Volgens mij moet iedereen vandaag of aan het werk, of aan het zwembad. Maar blijkbaar zit half nederland hier ;)

idd bij ons voor het 'open' zwembad staat een rij van 45 min nou dan ga ik toch egt liever 'dukenen'.

gr stefjuh :)

Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.

Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.

nah, niet echt....  Ik joinde je,  en daarna joinde Jacob mij  :P

oh ok :P Had dat niet eens in de gaten. Maar ligt bij jullie de gehele BFH server ook plat ???

oh ok :P Had dat niet eens in de gaten. Maar ligt bij jullie de gehele BFH server ook plat ???

ga maar naar de website:

Battlefield Heroes is Offline

Thank you for your patience, we'll be back soon. In the meantime, check our public site or Twitter feed for updates.

serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.

Geef mij maar hyves.  :)

ga maar naar de website:

Battlefield Heroes is Offline

Thank you for your patience, we'll be back soon. In the meantime, check our public site or Twitter feed for updates.

de website ligt plat maar de servers niet

serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.

Geef mij maar hyves.  :)

Ik heb geen Twitter, snap er geen reet van  :-[

VorigePage 206 of 2.047Volgende