Café de Download
Citaat van Farid. op 1 juli 2009, 11:10Farid., winus17, sadpker, Diivo, JStyle, ghetti, Sling25, Coburner, stephanvw, de piksuh, ippieleon, faststreet, mathijsv, poembakat07, robby0908, trippsp, bobb17, Spoiskois, triske en 66 gasten bekijken dit board.
Zoveel mensen bekeken het game-board :-[
Farid., winus17, sadpker, Diivo, JStyle, ghetti, Sling25, Coburner, stephanvw, de piksuh, ippieleon, faststreet, mathijsv, poembakat07, robby0908, trippsp, bobb17, Spoiskois, triske en 66 gasten bekijken dit board.
Zoveel mensen bekeken het game-board :-[
Citaat van Duken op 1 juli 2009, 13:06Ja het is druk druk op het forum. Volgens mij moet iedereen vandaag of aan het werk, of aan het zwembad. Maar blijkbaar zit half nederland hier
Ja het is druk druk op het forum. Volgens mij moet iedereen vandaag of aan het werk, of aan het zwembad. Maar blijkbaar zit half nederland hier
Citaat van stefjuh op 1 juli 2009, 13:15idd bij ons voor het 'open' zwembad staat een rij van 45 min nou dan ga ik toch egt liever 'dukenen'.
gr stefjuh
idd bij ons voor het 'open' zwembad staat een rij van 45 min nou dan ga ik toch egt liever 'dukenen'.
gr stefjuh
Citaat van William op 2 juli 2009, 12:48Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.
Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.
Citaat van Farid. op 2 juli 2009, 14:40Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.
nah, niet echt.... Ik joinde je, en daarna joinde Jacob mij
Net 'battlefield heroes' gespeeld met Farid en Jacob, we bakten er niks van ;D Ik kwam ze toevallig tegen in een server.
nah, niet echt.... Ik joinde je, en daarna joinde Jacob mij
Citaat van Farid. op 2 juli 2009, 14:47oh ok
Had dat niet eens in de gaten. Maar ligt bij jullie de gehele BFH server ook plat ???
ga maar naar de website:
Battlefield Heroes is Offline
Thank you for your patience, we'll be back soon. In the meantime, check our public site or Twitter feed for updates.
oh ok
Had dat niet eens in de gaten. Maar ligt bij jullie de gehele BFH server ook plat ???
ga maar naar de website:
Thank you for your patience, we'll be back soon. In the meantime, check our public site or Twitter feed for updates.
Citaat van Pctje op 3 juli 2009, 08:44serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
Citaat van William op 3 juli 2009, 08:45oh ok
ga maar naar de website:
de website ligt plat maar de servers niet
oh ok
ga maar naar de website:
de website ligt plat maar de servers niet
Citaat van Farid. op 3 juli 2009, 09:02serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
Ik heb geen Twitter, snap er geen reet van :-[
serieus wat heeft iedereen opeens met twitter?? Twitter dit twitter dat. Twitter me reet.
Geef mij maar hyves.
Ik heb geen Twitter, snap er geen reet van :-[