Café de Download
Citaat van Duken op 25 februari 2022, 07:34Goedemorgen allemaal,
Bizar toch wat er allemaal gebeurd... onze oudste heeft het er thuis ook vragen over. Maar ik heb het idee dat die sancties echt 0.0% zin hebben. Ze voelen ook nog halfbakken aan.
Maar eerst even een kopje koffie en de site door 😉
Goedemorgen allemaal,
Bizar toch wat er allemaal gebeurd... onze oudste heeft het er thuis ook vragen over. Maar ik heb het idee dat die sancties echt 0.0% zin hebben. Ze voelen ook nog halfbakken aan.
Maar eerst even een kopje koffie en de site door 😉
Citaat van Nobody op 25 februari 2022, 08:391 uur geleden zei Duken:Maar ik heb het idee dat die sancties echt 0.0% zin hebben. Ze voelen ook nog halfbakken aan.
Ja ze moeten tocht iets...
Mogge Allemaal
1 uur geleden zei Duken:Maar ik heb het idee dat die sancties echt 0.0% zin hebben. Ze voelen ook nog halfbakken aan.
Ja ze moeten tocht iets...
Mogge Allemaal
Citaat van Nougabol op 25 februari 2022, 10:05Europa kan maar 1 zaak goed doen en dat is veel palaberen dus maw veel bla bla bla.
Ze hadden in 2014 al kordaat moeten optreden tegen dat Russisch crapul (sorry voor mijn uitspraak)
Oekraïne is een Europees land, toch? Dus waar blijven die ballen.
Europa kan maar 1 zaak goed doen en dat is veel palaberen dus maw veel bla bla bla.
Ze hadden in 2014 al kordaat moeten optreden tegen dat Russisch crapul (sorry voor mijn uitspraak)
Oekraïne is een Europees land, toch? Dus waar blijven die ballen.
Citaat van Nobody op 25 februari 2022, 10:34CitaatMaar Oekraïne is geen lid van de NAVO en dus zullen die westerse troepen niet direct tegenover de Russen komen te staan.
CitaatMaar Oekraïne is geen lid van de NAVO en dus zullen die westerse troepen niet direct tegenover de Russen komen te staan.
Citaat van Nougabol op 26 februari 2022, 06:1819 uur geleden zei Nobody:
Nee, jammer genoeg niet! Waarom is Oekraïne niet met de NAVO?
Goede morgen allemaal!
19 uur geleden zei Nobody:
Nee, jammer genoeg niet! Waarom is Oekraïne niet met de NAVO?
Goede morgen allemaal!
Citaat van Nobody op 26 februari 2022, 09:39Wij Nederlandse volk waren zo op tegen dat Oekraïne wilde horen dat is het enigste wat ik van weet...waarom weet ik niet
Mogge Allemaal
![]()
Wij Nederlandse volk waren zo op tegen dat Oekraïne wilde horen dat is het enigste wat ik van weet...waarom weet ik niet
Mogge Allemaal
Citaat van Meh Meh op 26 februari 2022, 10:524 uur geleden zei Nougabol:Nee, jammer genoeg niet! Waarom is Oekraïne niet met de NAVO?
Omdat men dit zag aankomen. Als Oekraïne lid zou zijn van de NAVO, dan zouden wij ze militair moeten bijstaan. En, dat zou de derde wereldoorlog beteken. Dat proberen ze nu uit alle macht te voorkomen. Het is dus hopen dat Poetin geen NAVO lidstaat aanvalt, want dan begint de derde wereldoorlog. Persoonlijk vind ik wel dat wij Oekraïne hadden moeten toelaten tot de NAVO. En, we hadden er honderdduizenden troepen moeten stationeren. Waarschijnlijk had Poetin dan niet de kippenballetjes gehad om binnen te vallen.
Een fijne en zonnige dag allemaal!
4 uur geleden zei Nougabol:Nee, jammer genoeg niet! Waarom is Oekraïne niet met de NAVO?
Omdat men dit zag aankomen. Als Oekraïne lid zou zijn van de NAVO, dan zouden wij ze militair moeten bijstaan. En, dat zou de derde wereldoorlog beteken. Dat proberen ze nu uit alle macht te voorkomen. Het is dus hopen dat Poetin geen NAVO lidstaat aanvalt, want dan begint de derde wereldoorlog. Persoonlijk vind ik wel dat wij Oekraïne hadden moeten toelaten tot de NAVO. En, we hadden er honderdduizenden troepen moeten stationeren. Waarschijnlijk had Poetin dan niet de kippenballetjes gehad om binnen te vallen.
Een fijne en zonnige dag allemaal!