Café de Download
Citaat van Meh Meh op 26 januari 2022, 11:51Bedankt voor de aanpassing @Duken!
Als je The Mandalorian goed vond, moet je The Book of Boba Fett ook goed vinden. De series lijken veel op elkaar.
Inderdaad erg fijn dat alles weer open is tot 22:00 uur. Volgens mij had de overheid door dat er geen draagvlak meer was. Mensen, van links tot rechts, groen of geel, iedereen was het helemaal strontzat.
Bedankt voor de aanpassing @Duken!
Als je The Mandalorian goed vond, moet je The Book of Boba Fett ook goed vinden. De series lijken veel op elkaar.
Inderdaad erg fijn dat alles weer open is tot 22:00 uur. Volgens mij had de overheid door dat er geen draagvlak meer was. Mensen, van links tot rechts, groen of geel, iedereen was het helemaal strontzat.
Citaat van ShadowMaster op 26 januari 2022, 13:45@Duken eng idee dat z'n gast overdag bij je rond loopt te neuzen.
vooral wat iemand anders heir ook al zei wat doet zo iemand 's nachts
moet er niet aan denken :S
@Duken eng idee dat z'n gast overdag bij je rond loopt te neuzen.
vooral wat iemand anders heir ook al zei wat doet zo iemand 's nachts
moet er niet aan denken :S
Citaat van Meh Meh op 26 januari 2022, 14:58Gewoon een goede kruisboog kopen... Bewegende doelen zijn het leukste om op te schieten!
Gewoon een goede kruisboog kopen... Bewegende doelen zijn het leukste om op te schieten!
Citaat van Duken op 27 januari 2022, 08:15Voor een kruisboog heb ik even geen centjes liggen. Misschien moet ik hem aanvallen met mijn Ukelele 😛
Bericht van de Politie:
Geachte heer XXXXX,
Dank voor het doen van aangifte. Helaas kunnen we uw aangifte niet behandelen.
Op MijnPolitie leest u de motivatie voor onze beslissing. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.Met vriendelijke groet,
Politie
---
Op mijn Politie:
Wij hebben uw aangifte bekeken en komen tot de conclusie dat we u beter kunnen helpen als u toch
aangifte op het politiebureau komt doen. Omdat u een signalement hebt van de mogelijke dader(s) willen
we u een paar extra vragen stellen en de aangifte samen met u zo compleet mogelijk maken. Zo wordt de
kans groter dat we de dader(s) vinden.pffffff 🙂
Voor een kruisboog heb ik even geen centjes liggen. Misschien moet ik hem aanvallen met mijn Ukelele 😛
Bericht van de Politie:
Geachte heer XXXXX,
Dank voor het doen van aangifte. Helaas kunnen we uw aangifte niet behandelen.
Op MijnPolitie leest u de motivatie voor onze beslissing. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.
Met vriendelijke groet,
Politie
---
Op mijn Politie:
Wij hebben uw aangifte bekeken en komen tot de conclusie dat we u beter kunnen helpen als u toch
aangifte op het politiebureau komt doen. Omdat u een signalement hebt van de mogelijke dader(s) willen
we u een paar extra vragen stellen en de aangifte samen met u zo compleet mogelijk maken. Zo wordt de
kans groter dat we de dader(s) vinden.
pffffff 🙂
Citaat van Meh Meh op 27 januari 2022, 09:42Dat is vervelend, maar ze zijn niet te lui om je te helpen, dit lijkt juist positief, @Duken Als ze je vragen op het bureau langs te komen, nemen ze het serieus. Een internet aangifte is een formaliteit, handig voor de verzekering. Als ze je echt willen spreken, dan zijn ze geïnteresseerd, wat positief is als je wilt dat die hark wordt gepakt. Irritant dat ze niet even bij je thuis langskomen, dat zou mij een stuk prettiger lijken, maar dit is ook niet slecht. Het gaat erom dat ze die lijp pakken, zodat hij volgende week niet weer voor de deur staat. Het is zeer goed mogelijk dat je op het bureau te horen krijgt dat ze er geen zaak van willen maken. In dat geval zou ik de video met het hele verhaal verspreiden op Feestboek. Voor enkele tientjes gericht (lokaal) adverteren.
Ik maakte een grapje over een kruisboog, maar het is serieus een optie. Dat is trouwens wat een simpele pistool kruisboog kost, enkele tientjes. Was eigenlijk een grapje, maar je mag volgens de Nederlandse wet een kruisboog in huis hebben. En, gebruiken, mits een indringer ook gewapend is en een gevaar vormt. Ik heb een honkbalknuppel achter de voordeur staan, dat is voor mij genoeg. In het verre verleden ben ik getuige geweest van een roofoverval, ik vind het sindsdien prettig om in elk geval iets in huis te hebben. Camera's zijn fantastisch, maar alleen preventief (afschrikwekkend als ze zichtbaar zijn) of praktisch als het schip al is gezonken, dan heb je achteraf ook beelden.
Fans van The Mandolorian zullen de laatste aflevering van The Book of Bobba Fett zeker niet slecht vinden. Spoiler Alert! De hele aflevering ging over Mando, die aan het einde van de aflevering aangaf dat hij gratis voor Bobba Fett zou gaan werken. Erg leuke aflevering, ik wist dat ze elkaars pad weer zouden kruisen, maar dat hij zo'n grote entree zou krijgen had ik niet verwacht.
Een fijne dag allemaal!
Dat is vervelend, maar ze zijn niet te lui om je te helpen, dit lijkt juist positief, @Duken Als ze je vragen op het bureau langs te komen, nemen ze het serieus. Een internet aangifte is een formaliteit, handig voor de verzekering. Als ze je echt willen spreken, dan zijn ze geïnteresseerd, wat positief is als je wilt dat die hark wordt gepakt. Irritant dat ze niet even bij je thuis langskomen, dat zou mij een stuk prettiger lijken, maar dit is ook niet slecht. Het gaat erom dat ze die lijp pakken, zodat hij volgende week niet weer voor de deur staat. Het is zeer goed mogelijk dat je op het bureau te horen krijgt dat ze er geen zaak van willen maken. In dat geval zou ik de video met het hele verhaal verspreiden op Feestboek. Voor enkele tientjes gericht (lokaal) adverteren.
Ik maakte een grapje over een kruisboog, maar het is serieus een optie. Dat is trouwens wat een simpele pistool kruisboog kost, enkele tientjes. Was eigenlijk een grapje, maar je mag volgens de Nederlandse wet een kruisboog in huis hebben. En, gebruiken, mits een indringer ook gewapend is en een gevaar vormt. Ik heb een honkbalknuppel achter de voordeur staan, dat is voor mij genoeg. In het verre verleden ben ik getuige geweest van een roofoverval, ik vind het sindsdien prettig om in elk geval iets in huis te hebben. Camera's zijn fantastisch, maar alleen preventief (afschrikwekkend als ze zichtbaar zijn) of praktisch als het schip al is gezonken, dan heb je achteraf ook beelden.
Fans van The Mandolorian zullen de laatste aflevering van The Book of Bobba Fett zeker niet slecht vinden. Spoiler Alert! De hele aflevering ging over Mando, die aan het einde van de aflevering aangaf dat hij gratis voor Bobba Fett zou gaan werken. Erg leuke aflevering, ik wist dat ze elkaars pad weer zouden kruisen, maar dat hij zo'n grote entree zou krijgen had ik niet verwacht.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Duken op 27 januari 2022, 10:04Daar heb je ook een goed punt. ik zal nog even bij ze langs gaan. Die kruisboog ziet er briljant uit, maar een knuppel zal wat beter helpen. Ik schiet natuurlijk mis en het herladen gaat niet zo bijzonder snel 🙂 Hehehe.
Een roofoverval gelukkig nooit meegemaakt, maar ben me nu wel echt bewust van het opslot draaien van alle deuren en schuur. Normaal was ik wat makkelijk en liet ik veel open.
Toch je spoiler gelezen.. trok het niet om het niet te lezen 🤗 Ik wil hem ook zien!
Daar heb je ook een goed punt. ik zal nog even bij ze langs gaan. Die kruisboog ziet er briljant uit, maar een knuppel zal wat beter helpen. Ik schiet natuurlijk mis en het herladen gaat niet zo bijzonder snel 🙂 Hehehe.
Een roofoverval gelukkig nooit meegemaakt, maar ben me nu wel echt bewust van het opslot draaien van alle deuren en schuur. Normaal was ik wat makkelijk en liet ik veel open.
Toch je spoiler gelezen.. trok het niet om het niet te lezen 🤗 Ik wil hem ook zien!