wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.008 of 2.047Volgende

Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
De bulletinboards, je belde (met een modem) naar iemand toe en kon zien wat hij op zijn computer had staan.
Mis af en toe het gekraak van die ouderwetse modem nog wel eens.

Mogge Allemaal :proost:

3 uur geleden zei Albert50:

Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
De bulletinboards, je belde (met een modem) naar iemand toe en kon zien wat hij op zijn computer had staan.
Mis af en toe het gekraak van die ouderwetse modem nog wel eens.

Ha Albert

Ben begonnen met ZX80, daarna BBC Acorn iedere keer zelf uitgebreid, allemaal een tijd geleden.

Inbellen met modem kostte een fortuin

hoi hoi allen

hier helaas thuis corona uitgebroken :(

ben erg ziek geweest, lijk nu weer wat op te knappen 

@Robin Ja bizar hoe snel de tijd vliegt. Maar echt downloaden doen we niet meer met deze snelheid, we streamen alles :) Goed je weer even online te zien; altijd leuk!

Ik kom uit '83 dus heb de modem nog mogen meemaken. Mijn broer (10 ouder) heeft mij zoveel meegegeven. Ook de BBS heb ik mogen zien. Maar downloaden via mIRC was ook heel leerzaam. Eerste kabel in huis, wat een feest was dat. En toen begon Duken.nl op de webruimte van multikabel.

Beterschap @ShadowMaster . Hoop dat je snel de oude weer bent. Die nieuwe varianten uit Afrika ziet er ook niet erg gezellig uit. 

Middag allemaal. 

dankjewel @Duken

Dat is vervelend om te lezen, @ShadowMaster. Beterschap :) 

Avond allemaal. 

Middag allemaal. 

Goedemorgen, wat een vies weer. Wel bijna sinterklaas avond, kids hebben er hier weer zin in. Deze sinterklaas is weer klaar met inpakken.

VorigePage 2.008 of 2.047Volgende