Café de Download
Citaat van Albert50 op 27 november 2021, 07:13Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
De bulletinboards, je belde (met een modem) naar iemand toe en kon zien wat hij op zijn computer had staan.
Mis af en toe het gekraak van die ouderwetse modem nog wel eens.
Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
De bulletinboards, je belde (met een modem) naar iemand toe en kon zien wat hij op zijn computer had staan.
Citaat van Guillaume op 27 november 2021, 11:043 uur geleden zei Albert50:Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
Mis af en toe het gekraak van die ouderwetse modem nog wel eens.Ha Albert
Ben begonnen met ZX80, daarna BBC Acorn iedere keer zelf uitgebreid, allemaal een tijd geleden.
Inbellen met modem kostte een fortuin
3 uur geleden zei Albert50:Ben dan nog iets ouder dan jou denk ik, ben begonnen met de Commodore 64 en het eerste wat een beetje leek op het internet was de BBS
Ha Albert
Ben begonnen met ZX80, daarna BBC Acorn iedere keer zelf uitgebreid, allemaal een tijd geleden.
Inbellen met modem kostte een fortuin
Citaat van ShadowMaster op 28 november 2021, 14:22hoi hoi allen
hier helaas thuis corona uitgebroken
![]()
ben erg ziek geweest, lijk nu weer wat op te knappen
hoi hoi allen
hier helaas thuis corona uitgebroken
ben erg ziek geweest, lijk nu weer wat op te knappen
Citaat van Duken op 28 november 2021, 19:07@Robin Ja bizar hoe snel de tijd vliegt. Maar echt downloaden doen we niet meer met deze snelheid, we streamen alles
Goed je weer even online te zien; altijd leuk!
Ik kom uit '83 dus heb de modem nog mogen meemaken. Mijn broer (10 ouder) heeft mij zoveel meegegeven. Ook de BBS heb ik mogen zien. Maar downloaden via mIRC was ook heel leerzaam. Eerste kabel in huis, wat een feest was dat. En toen begon Duken.nl op de webruimte van multikabel.
Beterschap @ShadowMaster . Hoop dat je snel de oude weer bent. Die nieuwe varianten uit Afrika ziet er ook niet erg gezellig uit.
@Robin Ja bizar hoe snel de tijd vliegt. Maar echt downloaden doen we niet meer met deze snelheid, we streamen alles Goed je weer even online te zien; altijd leuk!
Ik kom uit '83 dus heb de modem nog mogen meemaken. Mijn broer (10 ouder) heeft mij zoveel meegegeven. Ook de BBS heb ik mogen zien. Maar downloaden via mIRC was ook heel leerzaam. Eerste kabel in huis, wat een feest was dat. En toen begon Duken.nl op de webruimte van multikabel.
Beterschap @ShadowMaster . Hoop dat je snel de oude weer bent. Die nieuwe varianten uit Afrika ziet er ook niet erg gezellig uit.
Citaat van ShadowMaster op 29 november 2021, 16:22dankjewel @Duken
dankjewel @Duken
Citaat van William op 29 november 2021, 18:38Dat is vervelend om te lezen, @ShadowMaster. Beterschap
![]()
Avond allemaal.
Dat is vervelend om te lezen, @ShadowMaster. Beterschap
Avond allemaal.
Citaat van Duken op 2 december 2021, 07:11Goedemorgen, wat een vies weer. Wel bijna sinterklaas avond, kids hebben er hier weer zin in. Deze sinterklaas is weer klaar met inpakken.
Goedemorgen, wat een vies weer. Wel bijna sinterklaas avond, kids hebben er hier weer zin in. Deze sinterklaas is weer klaar met inpakken.