wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 2.003 of 2.047Volgende

Avond allemaal :) 

Mijn iMac valt dit jaar helaas buiten de boot om te upgraden naar macOS Monterey.

Wou de boel toch werkend krijgen met OpenCore Legacy Patcher. Het enigste probleem waar ik dan tegenaan loop: De 5K resolutie van het beeldscherm wordt 4K. Dat zie ik niet zo zitten.

Ach, dan wacht ik nog even. Ben al een tijdje van plan om een nieuwe iMac te kopen, ik wacht alleen op het nieuwe model (met Apple silicon) die volgend jaar wordt verwacht.

Nou ik heb ook weer mogen sporten 🤭

VID-20211029-WA0019.mp4

VID-20211029-WA0020.mp4

Mogge Allemaal :D

Mogge allemaal :) 

Goedemorgen deze zondag morgen 😙

Mogge Allemaal :D

Omdat ik misschien ik in aanmerking kom voor een niertransplantatie moet ik natuurlijk allerlei onderzoeken plaats vinden in het Radboud te Nijmegen..

Enne ik bel de RegioTaxi op of zover gaan, in Radboud te Nijmegen , ja zeker wel zij ze.

En het bedrag is nog niet eens € 10,- de heenreis :goed:   

Voor de deur op halen en afzetten bij de hoofdingang bij de Radboud mooii kan bijna niet

Goeiemorgen allen ;)  

Dat is fijn @Nobody:vriend:

Vandaag een best klote dag. Onze hond lady (14 jaar) wordt vanmiddag ingeslapen. Pffff heb het er zwaar mee. Arm beestje is op, maar toch. Ze zit al zo lang in ons gezin met de kinderen dat we haar eigenlijk niet kunnen missen. Jammer dat er geen superpil is waarmee ze weer puppy is. Ze ligt nog zo zoet en heeft ons gezin zoveel geluk gebracht. Jeetje wat zal ik haar missen....

IMG_20170523_2159523.jpg

Maar ook in de oude reviews stond ze altijd model voor de camera ;)

Lady :)

aW9gnvc-6m3_0YnviCOaQ39A_vwsd-5P7GXnHZg9

Jeetje, dat is vervelend om te horen, Duken. Ik weet wat je doormaakt, helaas. Vervolgens kom je weer thuis en is het gelijk stil.

Je wilt hem eten geven of gaan uitlaten, en komt er dan achter dat dat niet meer hoeft. :( Dat had ik zelf de eerste paar dagen.

Sterkte.

VorigePage 2.003 of 2.047Volgende