Café de Download
Citaat van HuibertJan op 28 augustus 2021, 07:20goede morgen en alvast een fijn weekend .
goede morgen en alvast een fijn weekend .
Citaat van ShadowMaster op 28 augustus 2021, 15:54avond allen
avond allen
Citaat van Nobody op 29 augustus 2021, 14:2051 minuten geleden zei Duken:Go Max!!! 😀
Volgens me wordt er vandaag niet meer races.....Ja jammer voor Max dan sta pole-position.....en dan gebeurt er dit.
Middag Allemaal
51 minuten geleden zei Duken:Go Max!!! 😀
Volgens me wordt er vandaag niet meer races.....Ja jammer voor Max dan sta pole-position.....en dan gebeurt er dit.
Middag Allemaal
Citaat van William op 29 augustus 2021, 14:26Of het wordt een hele korte race, of we racen helemaal niet. Ik gok het laatste. De race moet voor 18 uur gereden zijn volgens de regels.
Middag allemaal.
Of het wordt een hele korte race, of we racen helemaal niet. Ik gok het laatste. De race moet voor 18 uur gereden zijn volgens de regels.
Middag allemaal.
Citaat van Nobody op 29 augustus 2021, 17:443 uur geleden zei Monkie:Of het wordt een hele korte race, of we racen helemaal niet. Ik gok het laatste.
Het is nog nooit voorgekomen dat een race niet door gaat...
CitaatDe toptien van de 66ste Grand Prix van België, inclusief de verdiende punten voor de WK-stand.
Verstappen loopt vijf punten in op Hamilton.
1. Verstappen - 12,5
2. Russell - 9
3. Hamilton - 7,5
4. Ricciardo - 6
5. Vettel - 3
6. Gasly - 4
7. Ocon - 3
8. Leclerc - 2
9. Latifi - 1
10. Sainz - 0,5Coureurs danken natgeregende fans op Spa: 'Zij zijn de grootste winnaars'
Avond Allemaal
3 uur geleden zei Monkie:Of het wordt een hele korte race, of we racen helemaal niet. Ik gok het laatste.
Het is nog nooit voorgekomen dat een race niet door gaat...
CitaatDe toptien van de 66ste Grand Prix van België, inclusief de verdiende punten voor de WK-stand.
Verstappen loopt vijf punten in op Hamilton.
1. Verstappen - 12,5
2. Russell - 9
3. Hamilton - 7,5
4. Ricciardo - 6
5. Vettel - 3
6. Gasly - 4
7. Ocon - 3
8. Leclerc - 2
9. Latifi - 1
10. Sainz - 0,5
Coureurs danken natgeregende fans op Spa: 'Zij zijn de grootste winnaars'
Avond Allemaal
Citaat van Duken op 30 augustus 2021, 06:37Wat een bijzondere "race". Ik zat er zo lekker voor, had het mooi gevonden als ze de heren lekker hadden laten knallen
Zou een sensatie zijn geweest.
Wat een bijzondere "race". Ik zat er zo lekker voor, had het mooi gevonden als ze de heren lekker hadden laten knallen Zou een sensatie zijn geweest.
Citaat van Nobody op 30 augustus 2021, 07:4956 minuten geleden zei Duken:Wat een bijzondere "race". Ik zat er zo lekker voor, had het mooi gevonden als ze de heren lekker hadden laten knallen
Ach, volgende Weekend komen de Heren naar Zandvoort , zal me benieuwd zeker met die twee kuip bochten die erin zitten!
Morgen Allemaal
56 minuten geleden zei Duken:Wat een bijzondere "race". Ik zat er zo lekker voor, had het mooi gevonden als ze de heren lekker hadden laten knallen
Ach, volgende Weekend komen de Heren naar Zandvoort , zal me benieuwd zeker met die twee kuip bochten die erin zitten!
Morgen Allemaal