wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.977 of 2.047Volgende

Middag Allemaal.

De afgelopen weken ben ik door lastige persoonlijke omstandigheden soms erg geagiteerd. Ik reageer dat helaas (heel soms) af op mensen, ook online. Ik neem daarom een soort online time-out, om te voorkomen dat ik nare dingen ga zeggen/plaatsen. Misschien kom ik hier nog in de komende weken, maar niet dagelijks.

Iets anders, dat ik zeer onwenselijk en vaag vind. Als een lid hier het hele forum op stelten zet, tegen iedereen aantrapt, na veel stampij zijn account laat verwijderen, dan vind ik het op zijn zachts gezegd een beetje heel erg vaag als diegene doodleuk een nieuwe account aanmaakt en doet alsof hij iemand anders is. Ik doel op Puppy. Ik heb meerdere accounts op Duken.nl gehad, maar geef altijd aan dat ik weer terug ben, ik doe mij niet voor als iemand anders. Vreemd gedrag.

Avond allemaal.

Moet zeggen dat Enpass me tot nu toe goed bevalt. :) Af en toe denkt de Enpass extensie (Autofill) dat de Enpass app zelf niet op de achtergrond draait, waardoor autofill niet werkt.

Straks voor de zekerheid even de instellingen nalopen. Anders alles even verwijderen en opnieuw installeren. Dat doet soms wonderen. 😛 

1 uur geleden zei Meh Meh:

Misschien kom ik hier nog in de komende weken, maar niet dagelijks

Ik heb zelf nog niet zo lang een account, maar volg al jaren alles op Duken.nl en heb de grootste waardering voor je mentaliteit. Zorg goed voor jezelf zodat je niet weer langdurig afwezig hoeft te zijn. Ik begrijp ook jouw opmerking over Puppy en ik hoop ook dat als het klopt dat dit voormalig lid onder een andere accountnaam reden is dat goede behulpzame leden stoppen met hun activiteit ooit zelf van het toneel gaat verdwijnen.

Mogge allemaal :D

19 uur geleden zei Meh Meh:

De afgelopen weken ben ik door lastige persoonlijke omstandigheden soms erg geagiteerd

Rustig aan man, wat een vervelende situatie. Het is al bijzonder knap dat je het zelf kan aangeven, beterschap. Ik hoop je snel weer te zien, vind het altijd bijzonder gezellig als je aanwezig bent. :)

Ik maakte in het verleden ook altijd gebruik van lastpass. Het is echt k*t dat de applicatie betaald is geworden. Alles stond bij mij in lastpass, ik heb het nu overgezet naar de Chrome browser maar die kan geen applicaties aanvullen op Android. Dus ik moet steeds naar chrome, daar in de wachtwoorden zoeken naar de applicatie. Pffffff een goed legaal alternatief heb ik ook niet gevonden. Maar de keepass tip van @Vampire Inspectorklinkt als een goede oplossing. 👍

Avond allemaal. 

Mogge Allemaal :)

Goede morgen :D

Middag Iedereen :)

VorigePage 1.977 of 2.047Volgende