Café de Download
Citaat van louis1970 op 24 juli 2021, 08:44hi , Mijn Chopper is klaar na 4 maanden hard werken heb ik een nieuwe chopper gebouwd .
Wil vandaag alleen nog ff een beetje oppoetsen de vette vingers er af ,
En alles ff goed inspuiten tegen roest.
Zie Hier hoe ik hem heb gebouwd
hi , Mijn Chopper is klaar na 4 maanden hard werken heb ik een nieuwe chopper gebouwd .
Wil vandaag alleen nog ff een beetje oppoetsen de vette vingers er af ,
En alles ff goed inspuiten tegen roest.
Zie Hier hoe ik hem heb gebouwd
Citaat van Nobody op 24 juli 2021, 15:498 uur geleden zei Duken:Fijn weekend ook! En sterke de aankomende periode @Nobody.
Dank je wel, @Duken
Fijne Avond Allemaal
8 uur geleden zei Duken:Fijn weekend ook! En sterke de aankomende periode @Nobody.
Dank je wel, @Duken
Fijne Avond Allemaal
Citaat van louis1970 op 24 juli 2021, 20:03Een fijne Avond Allemaal , ga zo lekker een film kijken : Walk The Line , gaat over Johnny Cash
Een fijne Avond Allemaal , ga zo lekker een film kijken : Walk The Line , gaat over Johnny Cash
Citaat van Nobody op 25 juli 2021, 06:59Mogge Allemaal
De weerman had voorspeld dat gisteren avond buien met onweer zou komen, maar toen heden is er nog geen spatje gevallen ook geen onweer
Mogge Allemaal
De weerman had voorspeld dat gisteren avond buien met onweer zou komen, maar toen heden is er nog geen spatje gevallen ook geen onweer
Citaat van Nougabol op 25 juli 2021, 08:431 uur geleden zei Nobody:Mogge Allemaal
Dan moet je maar eens naar het nieuws kijken van in Dinant!
Zojuist zei Bartje C:Dan moet je maar eens naar het nieuws kijken van in Dinant!
Goede morgen allemaal!
1 uur geleden zei Nobody:Mogge Allemaal
Dan moet je maar eens naar het nieuws kijken van in Dinant!
Zojuist zei Bartje C:Dan moet je maar eens naar het nieuws kijken van in Dinant!
Goede morgen allemaal!