Café de Download
Citaat van Meh Meh op 15 april 2021, 11:51Een brammetje? Dat is een benaming voor patat in Rotterdam. Ga ik vanmiddag ook even halen denk ik.
@DukenBegrijp ik het goed dat je met je kinderen op zolder moet slapen i.v.m. de verhuizing/verbouwing?
Een fijne dag allemaal!
Een brammetje? Dat is een benaming voor patat in Rotterdam. Ga ik vanmiddag ook even halen denk ik.
@DukenBegrijp ik het goed dat je met je kinderen op zolder moet slapen i.v.m. de verhuizing/verbouwing?
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Duken op 15 april 2021, 11:583 minuten geleden zei Meh Meh:Begrijp ik het goed dat je met je kinderen op zolder moet slapen i.v.m. de verhuizing/verbouwing?
Nou nog gekker.... we laten een huisje bouwen. Door die gekke woningmarkt hebben we het oude huis vorig jaar goed kunnen verkopen en icm onze aflossing en de lage hypotheek rente kregen we mogelijkheden. Sinds begin dec 2020 wonen we nu met z'n 5en op de zolder bij mijn schoonouders en me vader (om en om). Maar we proberen ook van elke 1 euro 10 euro te maken door veel zelf te doen. Soms wordt ik een beetje koekkoek
![]()
3 minuten geleden zei Meh Meh:Begrijp ik het goed dat je met je kinderen op zolder moet slapen i.v.m. de verhuizing/verbouwing?
Nou nog gekker.... we laten een huisje bouwen. Door die gekke woningmarkt hebben we het oude huis vorig jaar goed kunnen verkopen en icm onze aflossing en de lage hypotheek rente kregen we mogelijkheden. Sinds begin dec 2020 wonen we nu met z'n 5en op de zolder bij mijn schoonouders en me vader (om en om). Maar we proberen ook van elke 1 euro 10 euro te maken door veel zelf te doen. Soms wordt ik een beetje koekkoek
Citaat van William op 15 april 2021, 12:4550 minuten geleden zei Meh Meh:Een brammetje? Dat is een benaming voor patat in Rotterdam. Ga ik vanmiddag ook even halen denk ik.
Inderdaad. Blijf ik toch de lekkerste patat vinden.
Middag allemaal.
50 minuten geleden zei Meh Meh:Een brammetje? Dat is een benaming voor patat in Rotterdam. Ga ik vanmiddag ook even halen denk ik.
Inderdaad. Blijf ik toch de lekkerste patat vinden.
Middag allemaal.
Citaat van Meh Meh op 16 april 2021, 14:05Op 15-4-2021 om 13:58 zei Duken:Nou nog gekker.... we laten een huisje bouwen. Door die gekke woningmarkt hebben we het oude huis vorig jaar goed kunnen verkopen en icm onze aflossing en de lage hypotheek rente kregen we mogelijkheden. Sinds begin dec 2020 wonen we nu met z'n 5en op de zolder bij mijn schoonouders en me vader (om en om). Maar we proberen ook van elke 1 euro 10 euro te maken door veel zelf te doen. Soms wordt ik een beetje koekkoek
![]()
Lijkt mij best pittig, @DukenMaar, nog even en je hebt een prachtig huisje!
Op 15-4-2021 om 14:45 zei Monkie:Inderdaad. Blijf ik toch de lekkerste patat vinden.
Bedoel je patat van 1 snackbar, die beroemd is om het ''Brammetje' of bedoel je alle patat in Rotterdam?
Wat maakt een Brammetje beter dan Utrechtse patat? 😡6 uur geleden zei Duken:Oila, wat een mooie dag vandaag. De zon schijnt weer lekker
![]()
Ja, en het is bijna weekend!
Op 15-4-2021 om 13:58 zei Duken:Nou nog gekker.... we laten een huisje bouwen. Door die gekke woningmarkt hebben we het oude huis vorig jaar goed kunnen verkopen en icm onze aflossing en de lage hypotheek rente kregen we mogelijkheden. Sinds begin dec 2020 wonen we nu met z'n 5en op de zolder bij mijn schoonouders en me vader (om en om). Maar we proberen ook van elke 1 euro 10 euro te maken door veel zelf te doen. Soms wordt ik een beetje koekkoek
![]()
Lijkt mij best pittig, @DukenMaar, nog even en je hebt een prachtig huisje!
Op 15-4-2021 om 14:45 zei Monkie:Inderdaad. Blijf ik toch de lekkerste patat vinden.
Bedoel je patat van 1 snackbar, die beroemd is om het ''Brammetje' of bedoel je alle patat in Rotterdam?
Wat maakt een Brammetje beter dan Utrechtse patat? 😡
6 uur geleden zei Duken:Oila, wat een mooie dag vandaag. De zon schijnt weer lekker
![]()
Ja, en het is bijna weekend!
Citaat van William op 16 april 2021, 14:15Middag allemaal.
5 minuten geleden zei Meh Meh:Bedoel je patat van 1 snackbar, die beroemd is om het ''Brammetje'
Ik bedoel inderdaad patat van 1 snackbar, Bram Ladage.
Middag allemaal.
5 minuten geleden zei Meh Meh:Bedoel je patat van 1 snackbar, die beroemd is om het ''Brammetje'
Ik bedoel inderdaad patat van 1 snackbar, Bram Ladage.