Café de Download
Citaat van Duken op 10 april 2021, 17:1710 uur geleden zei Monkie:Binaural versie
Zal ik ook maar eens gaan luisteren. Momenteel hier druk met Minidisco voor de kids. "De dieren van de dierentuin".... 😭
10 uur geleden zei Monkie:Binaural versie
Zal ik ook maar eens gaan luisteren. Momenteel hier druk met Minidisco voor de kids. "De dieren van de dierentuin".... 😭
Citaat van William op 12 april 2021, 12:34Middag allemaal.
Kijk eens aan. Een 'gratis' snelheidsverhoging bij Ziggo. Nieuwe snelheid haal ik hier zonder problemen.
Volgende maand verwacht ik wel een mail over de jaarlijkse prijsverhoging.
Middag allemaal.
Kijk eens aan. Een 'gratis' snelheidsverhoging bij Ziggo. Nieuwe snelheid haal ik hier zonder problemen.
Volgende maand verwacht ik wel een mail over de jaarlijkse prijsverhoging.
Citaat van Demo op 12 april 2021, 15:282 uur geleden zei Monkie:Kijk eens aan. Een 'gratis' snelheidsverhoging bij Ziggo. Nieuwe snelheid haal ik hier zonder problemen.
Ik heb even na 12.00 uur ook mijn modem even een reset gegeven om de hogere snelheid direct te pakken en de Speedtest geeft de gewijzigde snelheden correct aan.
Voor een overzichtje van de wijzigingen zie Artikel op Tweakers.net
2 uur geleden zei Monkie:Kijk eens aan. Een 'gratis' snelheidsverhoging bij Ziggo. Nieuwe snelheid haal ik hier zonder problemen.
Ik heb even na 12.00 uur ook mijn modem even een reset gegeven om de hogere snelheid direct te pakken en de Speedtest geeft de gewijzigde snelheden correct aan.
Citaat van William op 12 april 2021, 15:433 uur geleden zei Monkie:Volgende maand verwacht ik wel een mail over de jaarlijkse prijsverhoging
🤣🤣
3 uur geleden zei Monkie:Volgende maand verwacht ik wel een mail over de jaarlijkse prijsverhoging
🤣🤣
Citaat van Duken op 12 april 2021, 16:0940 minuten geleden zei Skeletor:Ik heb even na 12.00 uur ook mijn modem even een reset gegeven om de hogere snelheid direct te pakken en de Speedtest geeft de gewijzigde snelheden correct aan.
Handig!!! Straks ook even doen bij mijn schoonouders. 👍
40 minuten geleden zei Skeletor:Ik heb even na 12.00 uur ook mijn modem even een reset gegeven om de hogere snelheid direct te pakken en de Speedtest geeft de gewijzigde snelheden correct aan.
Handig!!! Straks ook even doen bij mijn schoonouders. 👍
Citaat van William op 12 april 2021, 16:48Modem van het stroom halen is inderdaad genoeg. Was even vergeten een linkje te plaatsen.
Blijft jammer dat je bij Ziggo niet kunt kiezen voor een internet only abonnement. Dat kabel tv (incl. Ziggo Go) gebruik ik vrijwel nooit.
Modem van het stroom halen is inderdaad genoeg. Was even vergeten een linkje te plaatsen.
Blijft jammer dat je bij Ziggo niet kunt kiezen voor een internet only abonnement. Dat kabel tv (incl. Ziggo Go) gebruik ik vrijwel nooit.
Citaat van zomersla op 13 april 2021, 11:4418 uur geleden zei Monkie:Modem van het stroom halen is inderdaad genoeg. Was even vergeten een linkje te plaatsen.
Hier ook snel internet, alleen WIFI minder, maar ben niet van plan een kabel door de kamer te leggen, slechts alleen voor Windows update 1x per maand, modem staat achter de TV.
18 uur geleden zei Monkie:Modem van het stroom halen is inderdaad genoeg. Was even vergeten een linkje te plaatsen.
Hier ook snel internet, alleen WIFI minder, maar ben niet van plan een kabel door de kamer te leggen, slechts alleen voor Windows update 1x per maand, modem staat achter de TV.