do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.933 of 2.047Volgende

Avond allemaal.

Een pakketje waar je juist op zit te wachten (accespoint en switch) blijft sinds donderdag 'hangen' in het magazijn. Iedere keer wordt het pakket in het magazijn gescand, maar dat was het dan ook wel.

Twee dagen aangekeken, maar zonder resultaat dus. Maandag maar eens contact opnemen.

E zonnig weertje, alleen waai je uit je sokken! :D

Goede Middag ;)

Net wezen stemmen :)

Avond allemaal.

Fijn, pakket is dus retour gestuurd. Omdat het drie keer is aangeboden maar ik niet thuis was. Dat is dus gelul, ik was wel thuis.

Of ik wel het juiste track & tracé nummer voor me had. Want dat ik aangaf dat de boel bleef hangen, klopte volgens de beste man niet.

'We zullen een onderzoek starten' Echt, wat heb ik daar aan als het pakket retour afzender is.

Bestelling geannuleerd. Ik had het rechtstreeks besteld bij de fabrikant, was namelijk goedkoper. 

Nu ergens anders besteld, dan betaal ik maar een paar tientjes extra. Geen zin dat het weer met dezelfde vervoerder wordt verzonden.

Treurig dat de pakketdienst aangeeft dat ze het wel hebben aangeboden maar dit helemaal niet het geval is. 😭 Bah

Ik zou het pakket nu zeker ook annuleren. 

Goedemorgen!

Blijft inderdaad belachelijk. Ik zie meerdere dagen dat de boel blijft hangen, en de beste man ziet dat ze voor me deur stonden.

Al kon 'ie dan weer niet zeggen hoe laat dit dan was. Hmm... Ja...  

Deze is ook leuk:

1.png.4c2ff9a7cceaae32f03886238701db8a.png

Ze zijn iets te enthousiast. Een bestelling plaatsen, en 6x een mail ontvangen dat de boel verzonden is.

6 voor de prijs van 1, dat mag altijd. 🤣

Mogge allemaal.

Mogge allemaal. 

Zo, accesspoint en switch zijn inmiddels binnen. Accesspoint hangt aan de muur en is verbonden met de switch. De boel ingesteld en beide apparaten werken prima.

Vernieuwing Monkie?

Middag Allemaal :D

Avond allemaal. 🙂

20 uur geleden zei Bartje C:

Vernieuwing Monkie?

Jazeker. Zag vanmiddag dat je zelfs covers hebt voor het access point. Gaat om deze covers (linkje is voor nanoHD access point, maar is ook geschikt voor het access point wat ik heb (UniFi 6 Lite) vanwege dezelfde afmetingen.

Ziet er grappig uit moet ik zeggen. Maar 47 euro voor drie van die dingen....

VorigePage 1.933 of 2.047Volgende