wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.926 of 2.047Volgende
10 uur geleden zei ShadowMaster:

@Nobody oh das niet mooi, ben je erg ziek.

Ik heb helaas een kleine klaplong :( zit al 10 dagen thuis. 

Nee dat valt reuzen mee, af en toe behoorlijker droge hoest vooral dat ik in bed.. lig

De GGD team had nog gebeld en als in op as: vrijdag geen klachten meer had dan mag ik zaterdag al weer naar buiten

Beterschap @ShadowMaster. Klaplong, rustig aan. Lekker Netflixen. 👍

De jongste van 4 is hier ook ziek, koorts. Niet spannend maar wat moeten we nu, even een paar dagen wachten 😂

Vervelend om te horen dat je corona hebt @Nobody. Mooi dat de klachten op dit moment meevallen. Sterkte @ShadowMaster

Mogge allemaal.

Was gisteravond iets te enthousiast bezig om twee lijsten aan Little Snitch toe te voegen (om ads, malware, fakenews etc.. te blokkeren). Kwam er al snel achter dat sites als Reddit niet meer werkte.

Lijst nummer 2 is de boosdoener. Ik heb per ongeluk gekozen voor een lijst waar onder andere social media websites worden geblokkeerd. 😅 Aangepast door deze lijst toe te voegen, en voilà het werkt weer.

Is Ghostery dat niks voor jou? https://www.ghostery.com/

Ik heb hem zelf als Chrome plugin en die houd in principe ook alles tegen. Erg prettig in gebruik en eventueel kan je zelf ook makkelijk toevoegingen doen :)

Voor de browser (Safari in mijn geval) gebruik ik Wipr naar volle tevredenheid. Dit is dan enkel op browser-niveau.

De lijsten die ik aan Little Snitch heb toegevoegd, zorgen ervoor dat de boel op proces-niveau wordt geblokkeerd. Apps als je browser, mail etc...

Beide lijsten blokkeren ook heel wat.

We hebben een nieuwe knop bij Like. Namelijk de +1 oftewel eens :D

image.png

3 uur geleden zei Duken:

image.png

goed bezig 

Mogge allemaal. Vorig weekend viel je buiten haast nog op je smoel, en aankomend weekend wordt het 18 graden. Gek land, dat Nederland. 😆

Infuse 7 Coming Spring 2021. Ik zeg laat maar komen.  Benieuwd wanneer de testversies zullen volgen.

14 uur geleden zei Duken:

image.png

Wat goooooed! 

Regen buiten. Denk dat ik maar eens een siësta ga houden. Een fijne dag allemaal! 🙂

Morgen de laatste gratis klinkers ophalen. Zo een zin in 😋

Maar eerst lekker koffie en nog even werken. 

VorigePage 1.926 of 2.047Volgende