vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.919 of 2.047Volgende

Mogge allemaal :)

Surprise: Nieuwe review over ExpressVPN. Kon het toch niet laten om mijn nieuwe ervaringen te delen. :) 

4 uur geleden zei Monkie:

Mogge allemaal :)

Surprise: Nieuwe review over ExpressVPN. Kon het toch niet laten om mijn nieuwe ervaringen te delen. :) 

Super! Ik zal hem morgen even op de juiste plaatst zetten en linken bij de reviews van VPN. 👍👍👍

Avond allemaal. 

Avond allemaal!

Goedemorgen, ik heb zo een idee dat het hele land is gek geworden. De telegraaf.nl gaan we maar even niet openen. Je wordt er treurig van :(

49 minuten geleden zei William:

ik heb zo een idee dat het hele land is gek geworden. De telegraaf.nl gaan we maar even niet openen. Je wordt er treurig van

Diep driest zo dat het er aan toe gaat, allemaal tuig van de bovenste plank...en dan nog zo'n snel-test straat in de fik steken

En dan achterlijk boete van  € 95,- in België betaal je ruim € 200,- ;)

Mogge Allemaal ;)

Geëmotioneerde burgemeester Eindhoven: 'We zijn zo op weg naar burgeroorlog'

Dit is inderdaad in- en intriest. En dan te bedenken dat dit pas de tweede avond was dat de avondklok van kracht is. Dat zal de komende weken nog wat worden. 🙁

Even in een app-groep oproepen om allemaal te komen rellen. Zo gaat dat tegenwoordig.

Mogge allemaal. 

Mogge allemaal.

NZBGeek is ook weer online zie ik. Het mailtje om me account opnieuw te activeren over het hoofd gezien. Zojuist even gedaan. :) 

Ben een beetje afwezig geweest. Maar kon het niet laten, even snel wat in de lucht gewerkt na aanleiding van een gesprek met mijn vader en broer.

https://ikwilnaardeaction.nl/

🤣🤣

Hahahaha. :p 

VorigePage 1.919 of 2.047Volgende