Café de Download
Citaat van Duken op 8 januari 2021, 20:55Brrrrt het is weer koud buiten. Ijs ligt hier op het water.
Altijd lekker savonds met de hond naar buiten 😙
Brrrrt het is weer koud buiten. Ijs ligt hier op het water.
Altijd lekker savonds met de hond naar buiten 😙
Citaat van William op 9 januari 2021, 12:31Middag allemaal.
ProtonVPN een paar dagen getest, en het gaat hem hier niet worden. De downloadsnelheid valt heel erg tegen.
Ik ga ExpressVPN weer eens proberen. Ben wel benieuwd of het door hun ontwikkelde Lightway protocol wat is.
Middag allemaal.
ProtonVPN een paar dagen getest, en het gaat hem hier niet worden. De downloadsnelheid valt heel erg tegen.
Ik ga ExpressVPN weer eens proberen. Ben wel benieuwd of het door hun ontwikkelde Lightway protocol wat is.
Citaat van William op 11 januari 2021, 07:29Ik heb matig geslapen, veel liggen draaien. Maar een kopje koffie bij het ontbijt helpt altijd. ☕
Ik heb matig geslapen, veel liggen draaien. Maar een kopje koffie bij het ontbijt helpt altijd. ☕
Citaat van William op 11 januari 2021, 17:47Avond allemaal.
Aangenaam verrast over ExpressVPN. Dat was in 2017 wel anders.
Tot nu toe erg tevreden over de downloadsnelheid. Zowel via het OpenVPN (UDP) als het Lightway protocol (UDP) haal ik me volledige downloadsnelheid. Snelheid zelf is ook vrijwel stabiel.
Heb wel het idee dat de downloadsnelheid via OpenVPN (UDP) af en toe iets meer schommelt als via Lightway (UDP). Verder niet storend.
We gaan het de rest van de maand in de gaten houden.
![]()
Avond allemaal.
Aangenaam verrast over ExpressVPN. Dat was in 2017 wel anders.
Tot nu toe erg tevreden over de downloadsnelheid. Zowel via het OpenVPN (UDP) als het Lightway protocol (UDP) haal ik me volledige downloadsnelheid. Snelheid zelf is ook vrijwel stabiel.
Heb wel het idee dat de downloadsnelheid via OpenVPN (UDP) af en toe iets meer schommelt als via Lightway (UDP). Verder niet storend.
We gaan het de rest van de maand in de gaten houden.
Citaat van William op 12 januari 2021, 12:51Goed om te lezen @Monkie. Veel VPN providers hebben gewerkt aan de backend en bieden betere kwaliteit en snelheid. 👍
Goed om te lezen @Monkie. Veel VPN providers hebben gewerkt aan de backend en bieden betere kwaliteit en snelheid. 👍