Café de Download
Citaat van Meh Meh op 2 januari 2021, 11:03Beetje laat, ik was gisteren offline, de beste wensen allemaal! Laten we er een prachtig jaar van maken.
Beetje laat, ik was gisteren offline, de beste wensen allemaal! Laten we er een prachtig jaar van maken.
Citaat van Duken op 3 januari 2021, 07:21Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.
Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.
Citaat van Meh Meh op 3 januari 2021, 10:533 uur geleden zei Duken:Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛
Deze geit weegt 155 kilo! 🤣 De meeste apparaten in sportscholen zijn niet geschikt voor mijn gewicht. Maar geiten mogen de sportschool toch niet in, dus wat maakt het uit.
3 uur geleden zei Duken:Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛
Deze geit weegt 155 kilo! 🤣 De meeste apparaten in sportscholen zijn niet geschikt voor mijn gewicht. Maar geiten mogen de sportschool toch niet in, dus wat maakt het uit.
Citaat van Nobody op 3 januari 2021, 10:553 uur geleden zei Duken:dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.
Dan is wellicht iets voor jou....ik weet niet of je 'm kunt huren
Hij is geschikt tot 135 kilo!
Morgen Allemaal
Edit : je kunt 'm ook huren maar iets andere model wel van het zelfde merk
3 uur geleden zei Duken:dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.
Dan is wellicht iets voor jou....ik weet niet of je 'm kunt huren
Hij is geschikt tot 135 kilo!
Morgen Allemaal
Edit : je kunt 'm ook huren maar iets andere model wel van het zelfde merk
Citaat van Meh Meh op 3 januari 2021, 11:11Geiten fietsen nooit, @Nobody En deze geit houdt niet van huren. Maar bedankt voor het meedenken. 😁
We fietsen soms wel mee, maar dat doe ik nooit, het ziet er niet uit.
Geiten fietsen nooit, @Nobody En deze geit houdt niet van huren. Maar bedankt voor het meedenken. 😁
We fietsen soms wel mee, maar dat doe ik nooit, het ziet er niet uit.
Citaat van Nobody op 3 januari 2021, 11:3825 minuten geleden zei Meh Meh:Geiten fietsen nooit, @Nobody
Als ik het plaatje zo bekijk dan is het niet verwondert dat je zoveel weegt, maar dat is maar een geintje hoor
25 minuten geleden zei Meh Meh:Geiten fietsen nooit, @Nobody
Als ik het plaatje zo bekijk dan is het niet verwondert dat je zoveel weegt, maar dat is maar een geintje hoor
Citaat van Meh Meh op 3 januari 2021, 12:5655 minuten geleden zei Monkie:Middag allemaal.
@Meh MehAls geit bestel je gewoon een geiten rit via Uber.
![]()
Nee, dat durf ik niet meer, zeker niet als het Suikerfeest is... ik ben geen offergeit.
55 minuten geleden zei Monkie:Middag allemaal.
@Meh MehAls geit bestel je gewoon een geiten rit via Uber.
![]()
Nee, dat durf ik niet meer, zeker niet als het Suikerfeest is... ik ben geen offergeit.