vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.911 of 2.047Volgende

Beetje laat, ik was gisteren offline, de beste wensen allemaal! Laten we er een prachtig jaar van maken.

Middag Allemaal :D

Middag! Tijd voor een korte siësta. 😴

Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.

3 uur geleden zei Duken:

Zo... ik kan niet wachten tot mijn sport verenging weer opengaat.... dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 

Deze geit weegt 155 kilo! 🤣 De meeste apparaten in sportscholen zijn niet geschikt voor mijn gewicht. Maar geiten mogen de sportschool toch niet in, dus wat maakt het uit.

3 uur geleden zei Duken:

dit werkt niet goed voor mijn gezondheid. Die kiloś vliegen eraan, en bewegen lukt niet echt 😛 Ik heb een duwtje in de rug nodig.

Dan is wellicht iets voor jou....ik weet niet of je 'm kunt huren :blij:

Hij is geschikt tot 135 kilo!

spacer.png

Morgen Allemaal :D

spacer.png

Edit : je kunt 'm ook huren maar iets andere model wel van het zelfde merk

Geiten fietsen nooit, @Nobody En deze geit houdt niet van huren. Maar bedankt voor het meedenken. 😁
We fietsen soms wel mee, maar dat doe ik nooit, het ziet er niet uit.

BicycleafricaGoat.jpg

25 minuten geleden zei Meh Meh:

Geiten fietsen nooit, @Nobody 

Als ik het plaatje zo bekijk dan is het niet verwondert dat je zoveel weegt, maar dat is maar een geintje hoor :lol:

Middag allemaal.

@Meh MehAls geit bestel je gewoon een geiten rit via Uber. :p 

55 minuten geleden zei Monkie:

Middag allemaal.

@Meh MehAls geit bestel je gewoon een geiten rit via Uber. :p 

Nee, dat durf ik niet meer, zeker niet als het Suikerfeest is... ik ben geen offergeit. 

VorigePage 1.911 of 2.047Volgende